Terug naar overzicht
Hey, Ik voorzie voor ons bruidsmeisje een miniversie van mijn bruidsboeket. Een mandje met bloemblaadjes is ook een leuk idee?
Hey Ellen, kan je niet aan het meisje jouw ring laten brengen en het jongetje de ring van bruidegom ? Maar dan ipv op een kussentje op een andere manier of zo ?
Het jongentje draagt het ringkussentje en de ringen en het meisje zo een klein bloemstukje in de vorm van een mandje. Heel klein.Gezien bij onze bloemist.
ons bruidsmeisje krijgt aan boeketje, maar gemaakt van ballonnen, net echt :-) en daar gaat ze meer plezier aan hebben dan aan bloemen, denk ik, maar dat kies je zelf natuurlijk!
hey,bij mij heeft mijn dochter het mini boeketje vast plus de ringen en dan onze bruidsjonker heeft de kaars vast!grtjs jessie
wij geven aan ons bruidsjongetje een teddybeertje met de ringen aan. voor het bruidsmeisje ga ik een handtasje kopen , heb ergens een tasje gezien met rozen op. het was in bol vorm , precies een bouquetje maar toch was het een tasje. die mag ze nadien dan ook gewoon hebben , dito voor de beer van het bruidsjongetje. Voor de volwassen bruidsmeisjes ga ik wss werken met een corsage voor rond de pols. De volwassen bruidsjonkers krijgen gwn een stoefferke.