Terug naar overzicht
http://www.internetwoordenboek.nl/ Misschien vind je hier wel wat? Zo van die :-) gezichtjes enzo met 'vertaling'??? groetjes, Carolina
Of je kan werken met sites die je gebruikt?
wat leuk , onze eerste contacten waren ook via het internet. Zijn zus had me zijn email adres gegeven , en zo hebben we eerst via msn kennis gemaakt en pas nadien afgesproken :) Jah wat kan je allemaal gebruiken , smileys , internet termen , website's , computer onderdelen , ... dit laatste is wel leuk als je een oude computer staan heb , ik denk dat ik dit al eens gehoord heb op een huwelijk van 2 programmeurs :) ze hadden gewoon die computer uit elkaar gehaald en per tafel een onderdeel gezet , tijdens het feest was er dan een soort wedstrijd dat die computer weer in elkaar moest gezet worden :) grappig detail : de neef van de bruidegom had de hardeschijf in zijn zakken gestoken omdat em zelf just nen anderen nodig had :) bij wijze van recyclen :p hij dacht dat alles nadien op de vuilhoop ging :)
je kan ook gewoon elke tafel een emoticon geven he... lachend gezichtje, feestend gezichtje...allemaal van die grappige gezichtjes
Of zo van die pc-taal-boodschappenILY bvb :)
Of je geeft namen van websites... Al dan niet bestaande... Je kan er ook zelf verzinnen hé: www.liefde.com www.trouwen.be www.ikbengekvanjou.com www.huwelijksbootje.com ...