Nu Online
Momenteel zijn er 364 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Laatste 50 dagen

8-6-2010 23:41:52
Nog 22 minuten en 22 seconden, en mijn laatste 50 dagen gaan in. Het lijkt nog maar van gisteren geleden dat ik met men klasgenoten de flessen kraakte op de laatste 100 en kijk nu :) morgen is het weer zover. Ik heb dan wel examens en had gezegd me in deze periode niet te veel op de trouw te concentreren, maar het is allemaal veel gemakkelijker gezegd dan gedaan.... Het houdt je 's nachts en overdag gewoon bezig,.. maar ik geniet ervan, kijk ernaar uit en zo gaan de examens ook vooruit. Zijn er nog mensen die binnen dit en 50 dagen het huwelijksbootje instappen? Hoever staan jullie nu met de voorbereidingen? Ik heb nog heel wat te doen, maar na de examens moet ik amper nog gaan werken en kan ik me ten volle geven voor die laatste loodjes naar het ons huwelijk.

Groetjes xxx 30-07-10 Jennifer&Geert

Jennifer
30-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 524

Joke
31-7-2010
 Meld misbruik9-6-2010 6:40:21

Hoi Jennifer,
wij trouwen een dagje na jullie en ik merk ook dat ik er meer en meer mee bezig ben, begin er zelfs over te dromen.
De volgende dingen moeten we nog doen:
- muziek kiezen voor misboekje en laten afdrukken
- bedankjes kiezen met onze fotograaf ( we kiezen voor een foto van de dag)
- snoepzakjes kindjes maken
- menu proeven in de zaal
- tafelindeling
- bloemen kiezen
- openingsdans inoefenen
- weg eens afleggen met ceremoniemeester, vermits we een afstand te doen hebben
- rode loper bestellen
- laatste afspraak pastoor
- ringen afhalen

Ben ik ng iets vergeten? Kaars is besteld, kleding is ok, gastenboek is ok,......
Soms schiet ik in paniek omdat ik denk dat ik dingen vergeet. Dat is wel normaal zeker?
Groetjes
Joke

Sharon
4-9-2010
 Meld misbruik9-6-2010 10:24:30

hey hey,
van mij is het nog langer 86 dagen, maar idd het gaat heel snel!
Ik zit momenteel ook in examens. Ik had ook gezegd dat ik me dan niet teveel zal bezighouden met de trouw... Maar zoals jij al had vermeld: je bent er toch mee bezig.
In mijn pauzes zoals nu, kom ik ook es piepen op de site hihi.
Veel succes met de examens en de rest van de voorbereidingen.
Groetjes sharon

Eline
31-7-2010
 Meld misbruik9-6-2010 13:02:29

Hallo,

wij trouwen een dagje na jullie.
Het begint op hun plooi te komen.
We hebben wat decoratie, bedankjes,kleren,schoenen,juwelen enzo.
Gewoon nog de ringen afhalen, in ondertrouw gaan en nog kijken voor bedank kaartjes.
En dan zal deze dag perfect zijn hoop ik toch.
Ik heb de laatste tijd ook meer en meer dromen.
Ik droom soms dat ik dingen vergeten ben op de dag zelf enzo.
Echt wel stresserend.

Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...