Terug naar overzicht
Hoi Jennifer, wij trouwen een dagje na jullie en ik merk ook dat ik er meer en meer mee bezig ben, begin er zelfs over te dromen. De volgende dingen moeten we nog doen: - muziek kiezen voor misboekje en laten afdrukken - bedankjes kiezen met onze fotograaf ( we kiezen voor een foto van de dag) - snoepzakjes kindjes maken - menu proeven in de zaal - tafelindeling - bloemen kiezen - openingsdans inoefenen - weg eens afleggen met ceremoniemeester, vermits we een afstand te doen hebben - rode loper bestellen - laatste afspraak pastoor - ringen afhalen Ben ik ng iets vergeten? Kaars is besteld, kleding is ok, gastenboek is ok,...... Soms schiet ik in paniek omdat ik denk dat ik dingen vergeet. Dat is wel normaal zeker? Groetjes Joke
hey hey, van mij is het nog langer 86 dagen, maar idd het gaat heel snel! Ik zit momenteel ook in examens. Ik had ook gezegd dat ik me dan niet teveel zal bezighouden met de trouw... Maar zoals jij al had vermeld: je bent er toch mee bezig. In mijn pauzes zoals nu, kom ik ook es piepen op de site hihi. Veel succes met de examens en de rest van de voorbereidingen. Groetjes sharon
Hallo, wij trouwen een dagje na jullie. Het begint op hun plooi te komen. We hebben wat decoratie, bedankjes,kleren,schoenen,juwelen enzo. Gewoon nog de ringen afhalen, in ondertrouw gaan en nog kijken voor bedank kaartjes. En dan zal deze dag perfect zijn hoop ik toch. Ik heb de laatste tijd ook meer en meer dromen. Ik droom soms dat ik dingen vergeten ben op de dag zelf enzo. Echt wel stresserend. Groetjes