Terug naar overzicht
Ik heb de mijne besteld bij de roze patio in sint-niklaas. Ze worden ook opgestuurd.
Hey Cindy, Op de trouwbeurs had ik een stand gezien van de Kaarskesprocessie in Lummen. Echt héél mooi. Zaterdag gaan we hier dan ook naar toe om een kijkje te nemen. Ze hebben hier ook andere leuke dingen zoals enveloppendozen, bruidssuiker, bedankjes,... Als we er eentje gekocht hebben, laat ik je iets weten. Maar je kan ook eens op de website kijken: http://www.kaarskesprocessie.be/De_Kaarskesprocessie/Welkom.html Groetjes, Joke
De mijne komt van de kaarskesprocessie in Lummen.Zijn echt heel mooi allemaal en niet te duur, ook onze bedankjes komen van daar.
Thx voor de tips. Ik denk dat we zaterdag ook eens gaan kijken in Lummen :-) grtjs cindyke
hey, zoals iedereen hier al zegt, de kaarskesprocessie in lummen, is een hele mooie zaak! je zei dat je schoonzus nagels deed, hoeveel vraagt ze, en kan ik haar dan bereiken voor een afspraak?waar ga jij voor haar en make up? groetjes
Voor mijn haar ga ik bij Kevin in Mopertingen (Hair mania) Mijn make up laat ik doen bij Karin Olefs ('s Herenelderen - Tongeren) Ik weet niet hoeveel mijn schoonzus vraagt voor de nagels. Je kan haar altijd eens bellen voor meer inlichtingen (0485128889) grtjs Cindyke