Terug naar overzicht
Hallo, Vermits dat ik, vanaf het eerste jaar (ondertussen al 5 jaar geleden) dat wij samen waren, meegegaan ben op reis met hem en zijn ouders, denk ik dat we namen van steden waar we al geweest zijn ga gebruiken. Groetjes Lindsay
Aangezien wij niet echt werken met een huwelijks thema hebben we dat ook niet voorzien voor onze tafels. De dj zal gewoon per tafel de namen afroepen en de garcons begeleiden ze dan naar de tafels. Is natuurlijk een makkelijke oplossing, zorgt voor minder werk
Dag Ilse, kan je niets omtrent hobby's, iets waar je mee bezig bent bedenken als tafelnamen. Wij hebben hier ook lang over nagedacht hoor... maar uiteindelijk hadden we snel iets. Mijn vriend werkt op een chocoladefabriek, en ook onze bedankjes zal van chocola zijn... dus onze tafelnamen waren: de prallinekes, de truffeltjes, de caramellekes, ... Veel succes nog! Groetjes Ann
Deze thema's zag ik als de revue passeren: - foto's van reizen - kruiden - vlaamse schlagers (DJ speelt liedje en dan moeten de mensen van die tafel plaatsnemen. meteen ambiance verzekerd!) - bloemensoorten - straten die te maken hebben met de mensen die aan tafel zitten - bomennamen (naamkaartjes waren op papiertje in de vorm van een boomblad gemaakt en vastgemaakt aan een grote kartonnen boom)