Nu Online
Momenteel zijn er 436 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

thema tafelschikking

9-6-2010 10:59:09
hallo,

ik zit nog met een probleem rond de thema's voor tafelschikking... Ik vind het moeilijk in te delen, tafelnamen, in welk thema...

kan iemand me helpen??

mercikes,
Ilse

Ilse
23-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 2161

Lindsay
9-10-2010
 Meld misbruik9-6-2010 13:04:33

Hallo,

Vermits dat ik, vanaf het eerste jaar (ondertussen al 5 jaar geleden) dat wij samen waren, meegegaan ben op reis met hem en zijn ouders, denk ik dat we namen van steden waar we al geweest zijn ga gebruiken.

Groetjes Lindsay

Kelly
18-6-2010
 Meld misbruik9-6-2010 14:34:51

Aangezien wij niet echt werken met een huwelijks thema hebben we dat ook niet voorzien voor onze tafels. De dj zal gewoon per tafel de namen afroepen en de garcons begeleiden ze dan naar de tafels. Is natuurlijk een makkelijke oplossing, zorgt voor minder werk

Ann
10-7-2010
 Meld misbruik9-6-2010 19:13:24

Dag Ilse,

kan je niets omtrent hobby's, iets waar je mee bezig bent bedenken als tafelnamen. Wij hebben hier ook lang over nagedacht hoor... maar uiteindelijk hadden we snel iets. Mijn vriend werkt op een chocoladefabriek, en ook onze bedankjes zal van chocola zijn...
dus onze tafelnamen waren: de prallinekes, de truffeltjes, de caramellekes, ...

Veel succes nog!
Groetjes
Ann

isabel
21-8-2010
 Meld misbruik10-6-2010 23:16:57

Deze thema's zag ik als de revue passeren:
- foto's van reizen
- kruiden
- vlaamse schlagers (DJ speelt liedje en dan moeten de mensen van die tafel plaatsnemen. meteen ambiance verzekerd!)
- bloemensoorten
- straten die te maken hebben met de mensen die aan tafel zitten
- bomennamen (naamkaartjes waren op papiertje in de vorm van een boomblad gemaakt en vastgemaakt aan een grote kartonnen boom)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...