Nu Online
Momenteel zijn er 686 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Budgetvriendelijk trouwfeest= super geslaagd !!

9-6-2010 11:02:50
Dag dames,

Zaterdag was het zover, we zijn man en vrouw.
Onze uitdaging was om ons huwelijksfeest zo budgetvriendelijk t houden en het is gelukt.
Onze hele dag heeft niet meer dan 2000 euro gekost, we zijn van 's morgens tot 's morgens bezig geweest en zijn helemaal niets tekort gekomen.
Dus aan de dames die het ook wat laag willen houden, het is zeker haalbaar.
veel succes nog met jullie verdere voorbereidingen!!!!

een zeer gelukkige bruid

christel
5-6-2010
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1781

bianca
3-7-2010
 Meld misbruik9-6-2010 11:04:36

hey

en hoe was je dag of planning
wat heb je allemaal gedaan

groetjes

christel
5-6-2010
 Meld misbruik9-6-2010 11:18:17

's morgens: opgestaan
kapper en make up
10u00: ventje aan de deur met twee boeketjes, eentje voor mij en
eentje voor e dochter
10u45: burgerlijk huwelijk
11u30: aankomst kleine zaal; viergangenmenu voor 25 volwassenen en 5
kinderen met dranken a volonte.
15u30: vertrek foto reportage met getuigen en kindjes
19u00: begin avondfeest met taartenbuffet,broodjes en volop drank, de receptie was met cava en fruitsap en toastjes rijkelijk belegd

rafa
6-5-2011
 Meld misbruik9-6-2010 12:23:22

amai, en dat alles voor maar 2000 euro... chapeau... echt ferm uitgedokterd...

en proficiat!!!

Steffi
21-5-2011
 Meld misbruik9-6-2010 13:55:36

heb je dan niet wat goede tips voor diegene die ook een beetje de prijs laag willen houden??

christel
5-6-2010
 Meld misbruik10-6-2010 8:55:30

Het zit hem vooral in de kleine dingen.

bijvoorbeeld, we hebben niet al onze gasten een volledige maaltijd gegeven.
's middags was het vier gangen voor naaste familie, getuigen, chauffeur en fotograaf.
's avonds was het receptie met toastjes en belegde broodjes erna.

In plaats van een bruidstaart hebben we gekozen voor verschillende soorten taarten en hebben we één taartje specialer laten zijn, dit was een witte chocomousetaart met aardbei errond, dus een mini bruidstaart.
Deze keuze bespaarde ons al snel 300 euro en iedereen had tenminste keuze, een bruidstaart is maar 1 zaak en niet iederren lust het.

De aankleding van de zaal hebben we zelf gedaan, de bediening is gedaan door mensen die ons wilden helpen, kennissen en ze hebben dat prima gedaan.

Mijn bruidsboeket is gemaakt door mijn zus waardoor boeket en al de bloemen nodig in de zaal, niet meer dan 100 euro kostten en op elke tafel stonden bloemen, plus bij de broodjes een boeket.

De uitnodigingen zijn door een grafisch ontwerpster gemaakt, volledig op maat en beterkoop dan de standaard ontwerpen bij de drukker

....

Stephanie
3-9-2011
 Meld misbruik17-6-2010 19:19:31

Amai!!
Chapeau!!!
Een tof huwelijksfeest hoort niet duur te zijn als je er goed mee bezig bent!

Suzanne
5-8-2011
 Meld misbruik20-11-2010 0:15:25

Wij hebben ongeveer hetzelfde in gedachten. Maar ik vrees dat we met dat geld niet gaan toekomen. Hoewel ik graag zou willen.
Hoeveel mensen had je op je avondfeest?

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...