Terug naar overzicht
hey en hoe was je dag of planning wat heb je allemaal gedaan groetjes
's morgens: opgestaan kapper en make up 10u00: ventje aan de deur met twee boeketjes, eentje voor mij en eentje voor e dochter 10u45: burgerlijk huwelijk 11u30: aankomst kleine zaal; viergangenmenu voor 25 volwassenen en 5 kinderen met dranken a volonte. 15u30: vertrek foto reportage met getuigen en kindjes 19u00: begin avondfeest met taartenbuffet,broodjes en volop drank, de receptie was met cava en fruitsap en toastjes rijkelijk belegd
amai, en dat alles voor maar 2000 euro... chapeau... echt ferm uitgedokterd... en proficiat!!!
heb je dan niet wat goede tips voor diegene die ook een beetje de prijs laag willen houden??
Het zit hem vooral in de kleine dingen. bijvoorbeeld, we hebben niet al onze gasten een volledige maaltijd gegeven. 's middags was het vier gangen voor naaste familie, getuigen, chauffeur en fotograaf. 's avonds was het receptie met toastjes en belegde broodjes erna. In plaats van een bruidstaart hebben we gekozen voor verschillende soorten taarten en hebben we één taartje specialer laten zijn, dit was een witte chocomousetaart met aardbei errond, dus een mini bruidstaart. Deze keuze bespaarde ons al snel 300 euro en iedereen had tenminste keuze, een bruidstaart is maar 1 zaak en niet iederren lust het. De aankleding van de zaal hebben we zelf gedaan, de bediening is gedaan door mensen die ons wilden helpen, kennissen en ze hebben dat prima gedaan. Mijn bruidsboeket is gemaakt door mijn zus waardoor boeket en al de bloemen nodig in de zaal, niet meer dan 100 euro kostten en op elke tafel stonden bloemen, plus bij de broodjes een boeket. De uitnodigingen zijn door een grafisch ontwerpster gemaakt, volledig op maat en beterkoop dan de standaard ontwerpen bij de drukker ....
Amai!! Chapeau!!! Een tof huwelijksfeest hoort niet duur te zijn als je er goed mee bezig bent!
Wij hebben ongeveer hetzelfde in gedachten. Maar ik vrees dat we met dat geld niet gaan toekomen. Hoewel ik graag zou willen. Hoeveel mensen had je op je avondfeest?