Terug naar overzicht
Dat weet je nooit. Wij zijn ook gaan vragen hoe het zit met de prijzen van het goud. De ene juwelier zegt dat ze niet meer kunnen stijgen, de andere zegt dat ze weldra gaan dalen en nog een andere zegt dat ze zeker nog gaan stijgen. Je zult het dus nooit zeker weten. Je zult erop moeten gokken. Groetjes, Tante Vicky :)
Ik denk dat ik nu al mijn oud goud ga verkopen en die centjes opzij zetten voor onze ringen. Zoals Vicky zegt, je bent nooit zeker... Ik zou persoonlijk denken dat het goud gaat dalen in waarde door crisis, aanbod groter dan vraag? maar ik ben natuurlijk geen economist dus begrijp zulke dingen niet goed... Denk dat mijn verloofde me voor zot zou verklaren dat ik nu al voor ringen wil gaan..
Hey! Wij hebben onze ringen 2 maanden geleden al gekozen en besteld. De goudprijs was toen net een nieveau gedaald. Vorige week kreeg ik telefoon dat onze ringen klaar zijn, en toen we ze gingen passen, zei de juwelier dat we er heel goed aan gedaan hadden om ze zo vroeg te bestellen. De goudprijs was namelijk al 6 niveaus gestegen, en met zo'n € 20 per niveau hebben we nu al € 240 uitgespaard. Ze voorzien ook geen onmiddellijke daling, eerder nog een stijging. De keuze ligt uiteraard helemaal bij jullie, maar ik ben toch zeer blij dat we ze al hebben besteld! Groetjes Maaike PS: we hebben ze gewoon bij de juwelier gelaten, anders is de verleiding te groot om ze al aan te doen :)
goud is een belegging, bovendien een zeer risicovolle belegging aangezien de prijs van het goud erg volatiel is. Maar over het algemeen vaart de goudprijs goed bij onzekerheid in verschillende landen omdat beleggers dan geen vertrouwen hebben in de verschillende munteenheden. Gisteren heeft de goudprijs een nieuw record bereikt. Dus als je pas volgend jaar trouwt zou ik nog wat wachten.
Hoi, Je kan volgens mij beter wachten. Wij waren zelf in december vorig jaar gaan zien naar ringen. Nu toen stond de goudprijs ook heel duur. In mei is deze serieus gezakt geweest voor enkele dagen/weken en toen weer astronomisch gestegen. Toen hebben we ook onze ringen laten maken tegen een geblokkeerde goudprijs. Ikzelf zou op het internet kijken wanneer de goudprijs terug daalt. De grondstoffen zijn over het algemeen aan het dalen (werk namelijk in een goud en koper , zilver bedrijf). Het blijft natuurlijk een risico want je weet nooit wat het binnen enkele weken of maanden is. Groetjes Bie
doe waar je je goed bij voelt wij trouwen nu in augustus en hebben ons ringen al van december bij ons omdat ze special ontworpen zijn voor ons