TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Cindy
14-8-2010
|
9-6-2010 11:47:48
Ikzelf zou het niet omwisselen, mij maakt het ook niets uit of hij mijn kleed op voorhand al zou zien of niet. Maar ik ben ook niet bijgelovig.
Een relatie is toch niet gebasseerd op de kleren die we dragen...
grtjs cindyke
|
|
Vicky
7-10-2011
|
9-6-2010 11:50:52
Das waar maar nu heb ik zoiets van: hij heeft het langs een kant al gezien
Maar hij was wel heel zat..
Groetjes
|
|
Annelies
2-10-2010
|
9-6-2010 11:53:16
Hey Vicky,
Mijn verloofde heeft toevallig mijn kleed tijdens prutsen aan de kodak ontdekt. Hij heeft mij alleen in een wit kleed gezien, hij was zo geschrokken dat hij de kodak rap heeft weggelegd.
Ik ga niet op zoek naar een ander kleedje.
|
|
Ife
15-7-2011
|
9-6-2010 11:54:57
Mijn schat gaat mee op kleedjes-jacht :-)
We maken onze eigen tradities wel, we hoeven die van een ander toch niet te volgen? :-)
|
|
Vicky
7-10-2011
|
9-6-2010 11:56:59
Hey Annelies.
Zo is het bij mij ook gegaan :)
Als ik jullie bezig hoor dan voel ik me echt nog van de oude stempel :)
Ook al ben ik zo jong :) Maar ik vind toch wel waarheid in jullie argumenten.
Bedankt!
|
|
Nathalie
4-9-2010
|
9-6-2010 12:06:08
Dag Vicky,
Ik ben ook gelovig, en zou ni willen dat mijn vriend mijn kleed op voorhand ziet..
Ik weet niet of ik er zo gelukkig mee zou zijn.
Natuurlijk is het niet zo evident om nog van kleed te wisselen.
Ik heb normaal volgende maand mijne eerste pas.
Maar als hij echt zo zat was, en hij er ni veel meer van weet..
Mijne vriend gaat er gewoon vanuit dat ik in het wit ben, omdat ik zo klassiek ben aangelegd op dat vlak..
Groetjes!
|
|
rafa
6-5-2011
|
9-6-2010 12:21:11
mijn ventje gaat ook mee op klerenjacht, wij gaan samen voor mijn en zijn kleren kijken...
ik vind het belangrijk dat hij mijn kleed ook mooi vind, zou ni willen dat als hij mij op die dag ziet in het kleed dat ik aan zijn gezicht zie dat hem het eigenlijk niet zo heel mooi vind...
|
|
Lindsay
9-10-2010
|
9-6-2010 13:02:12
Hallo, Ook ik wil niet dat mijn vriend mijn kleedje heeft gezien voor de dag er is, maar moest het nu zo zijn, zou ik niet wisselen, want ik vind mijn kleedje veel te mooi. Als het echt je droomjurk is, zou ik niet wisselen hoor.
Groetjes Lindsay
|
|
Kelly
18-6-2010
|
9-6-2010 13:35:21
Ai, ai, ai... dat is nu net de reden waarom ik absoluut geen foto wou van mezelf in mijn kleed, vroeg of laat gebeurd daar toch iets mee
Ik zou me het maar niet teveel aantrekken, ge kent die mannen hé, volgende week zijn die dat al weer vergeten.
Veel succes
|
|
Kathleen
24-7-2010
|
9-6-2010 14:23:05
Hij weet nu nog dat 't wit is, maar die kans was we erg groot... Had je nu 'n blauw kleed en hij zei ook dat 't blauw kleed was, dat zou'k al iets héél anders vinden. Sowieso is bijgeloof niet aan mij weggelegd, denk vooral aan portemonnee.... want kans dat je nog kan veranderen, is ERG klein!
|
|
Hannelore
7-8-2010
|
9-6-2010 16:45:58
Hey Vicky,
Ik zou dit ook zeker niet fijn vinden maar om nu een nieuw kleed te gaan kopen... Een kleed kost toch al gemakkelijk 1000euro dus dan zou het zonde zijn om een 2e te kopen vind ik.
Enne, als jouw vriend zoals de mijne is, herinnert die zich niet veel meer na een zatte avond;-)
|
|
kelly
24-6-2011
|
9-6-2010 17:07:18
Goh ik zou ook geen ander kleer gaan halen hoor...
Ik bedoel maar , mijn vriend weet ook het kleur van mijn kleed , omdat hij dit toevallig op een feestje feest opgevangen ,
maar ik ga ook niet gaan veranderen. Denk zelf moest hij het kleedje in dronken versie zien dat hij ook niet meer zou weten hoe het eruit ziet.
Het zijn mannen hé , die letten niet altijd op details als ze vlug een foto zien ;)
|
|
Evelien
23-10-2010
|
9-6-2010 19:01:10
Hey Vicky,
Mijn verloofde is mijn kleed mee gaan kiezen omdat ik een hekel heb aan traditie's en ik moet zeggen dat hij mij goede raad heeft gegeven op elk kleed was iets aan te merken maar bij 1tje zag ik tranen komen en zo wist ik dat vind hij nu ook mooi se!
Dus dat is het dan ook geworden.
Plus bij mijn kleed is er een vestje voorzien en dit is handig als je op 23 Oktober trouwt he!
Groetjes Evelien
|
|
Vicky
7-10-2011
|
10-6-2010 14:53:50
Bedankt voor alle meningen!
Het staat nu vast, ik verander niet van kleed..
Gewoon omdat het mijn volle goesting is en omdat het een iets dikker kleed is..
We trouwen namelijk in december en dan is een dikker kleed een must :)
Bedankt !
|
|
Marcel
|
11-6-2010 20:15:29
Vicky, veranderen van man kan ook nog een oplossing bieden :-)
|
|
Veerle
21-8-2010
|
14-6-2010 12:22:49
Hey Vicky,
ik zou niet van kleed veranderen ook al had hij dit gezien.
Wij trouwen in augustus en ik vndt het tof dat hij niets weet en ook plezant om te plagen over de kleur en de vorm maar veranderen zou ik zelf niet doen.
Mijn moeders blik zij genoeg toen ik het aanhad in de winkel om te passen en dit is voor mij ook de droomjurk die ik zocht.
Dus december is nog ver en zolang hij niet alles weet is het geen ramp.
De liefde zit vanbinnen en niet in het kleed hé
groetjes
Veerle
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|