Terug naar overzicht
Hebben ze dat niet in de bruidswinkel? Ik zie dat je in september trouwt, misschien heb je dat dan nog niet echt nodig he...
Sinds wanneer is september al winter?
hey, ik zou de bruidwinkel eens contacteren en vragen of zij bolero's in huis hebben. Indien ja, zou ik vragen om het kleed nog eens te mogen komen passen mét bolero. Dan zie je direct of jij dat mooi vindt of niet... groetjes
Dag Vicky Ik trouw in november. En ben ook nog op zoek naar iets voor op mijn kleed, een bolero of zo. De bruidswinkel is een optie maar ik heb geen zin om nog eens massa's geld uit te geven aan iets die niet meer draagbaar is erna, of voor een gewone bolera die je een paar uur aanhebt. Ik denk dat de enigste optie voor mij is, shoppen en veel shoppen!Groetjes!Laat je iets weten als je iets gevonden hebt?Delphine
Hey, Toen ik mijn kleedje ging kiezen, vertelde de verkoopster dat ze ooit thermisch ondergoed in een trouwkleedje had ingenaaid (wel een beetje knip en puzzelwerk). Het bruidje trouwde midden in de winter ( er lag naart schijnt zelfs sneeuw) en ze heeft het absoluut niet koud gehad. (Het ging ook over een bustierjurk). Eventueel kan je ook kijken in iets goedkopere winkels. Ik weet niet van waar je bent, maar bv in Merksem op de Bredabaan zijn er verschillende turkse trouwwinkels, waar je redelijk goedkoop een bolerotje kan kopen. groetjes Wendy
Hey bedankt voor de comments.. Normaal trouwden we 25 september 2010 maar we hebben de datum moeten aanpassen en was het vergeten veranderen. Ik ga proberen eens naar het bruidsparadijs te rijden en daar eens te gaan kijken. Hopelijk vind ik iets.. Groetjes