Terug naar overzicht
Je kan misschien beiden voorzien? Kunnen kindjes zelf kiezen. Ofwel de bellenblazer met een persoonlijk etiket voorzien zodat het ook in uw thema kan? Goh, ik denk dat kindjes de beiden wel graag krijgen hoor. Als ik kijk naar de leeftijd van mijn zoontje (2j), die zou zo'n badeend wel tof vinden om mee in bad te nemen, als ze al wat ouder zijn, zou ik voor bellenblazer kiezen.
Beide zou ik zeker niet voorzien! Je zal steeds zien dat je net één van de twee te kort hebt... Er is trouwens ook niet zoveel tijd om de kinderen te laten beslissen. Gewoon bloemen afgeven en omwisselen voor het geschenkje. Ik zou ook eerder voor het badeendje kiezen, omdat 1) dat bij jullie thema past, 2) dat ook jouw eigen voorkeur duidelijk is en 3) een badeend leuk is voor de kleintjes als badspeeltje en voor de grotere als decoratie. Mijn nichtje van 14 heeft ook bloemetjes afgegeven en zou ook veel blijer zijn met de badeend (om op haar kamer te zetten) dan met de bellenblaas...
Hey, Bedankt voor jullie reacties. Het worden de badeendjes. Die vind ik leuker en mooier. Ben ook een beetje een controlefreak wat betreft de kleurtjes... ;-) Grtjs