Nu Online
Momenteel zijn er 468 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Badeendjes/Bellenblazers

9-6-2010 13:19:54
Hey,

We willen aan de kerk een cadeautje geven aan de kindjes.
Ik twijfel tussen badeendjes of bellenblazers, beiden met een snoepzakje.
De badeendjes zijn in groene kleur met witte klavertjes. Groen is ons accentkleur dus dat zou zowel leuk als passend zijn.
Maar zouden de kleintjes niet liever een bellenblazer krijgen?
Mijn voorkeur gaat uit naar de groene badeendjes...

Grtjs

Tineke
31-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 937

Kelly
4-6-2011
 Meld misbruik9-6-2010 13:26:12

Je kan misschien beiden voorzien? Kunnen kindjes zelf kiezen. Ofwel de bellenblazer met een persoonlijk etiket voorzien zodat het ook in uw thema kan?
Goh, ik denk dat kindjes de beiden wel graag krijgen hoor. Als ik kijk naar de leeftijd van mijn zoontje (2j), die zou zo'n badeend wel tof vinden om mee in bad te nemen, als ze al wat ouder zijn, zou ik voor bellenblazer kiezen.

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik9-6-2010 15:07:33

Beide zou ik zeker niet voorzien! Je zal steeds zien dat je net één van de twee te kort hebt... Er is trouwens ook niet zoveel tijd om de kinderen te laten beslissen. Gewoon bloemen afgeven en omwisselen voor het geschenkje.

Ik zou ook eerder voor het badeendje kiezen, omdat 1) dat bij jullie thema past, 2) dat ook jouw eigen voorkeur duidelijk is en 3) een badeend leuk is voor de kleintjes als badspeeltje en voor de grotere als decoratie. Mijn nichtje van 14 heeft ook bloemetjes afgegeven en zou ook veel blijer zijn met de badeend (om op haar kamer te zetten) dan met de bellenblaas...

Tineke
31-7-2010
 Meld misbruik9-6-2010 20:46:15

Hey,

Bedankt voor jullie reacties.
Het worden de badeendjes. Die vind ik leuker en mooier.
Ben ook een beetje een controlefreak wat betreft de kleurtjes... ;-)

Grtjs

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...