Terug naar overzicht
hey sabine troost u hebook geen vrijgezl al wil ik wel is gewoon met vriendinnen gaan eten het moet niets meer zijn en eens laten verwennen maar bij mij is het probleem dat niemand tijd heeft :s groetjes
Ik versta eerlijk gezegd niet waarom je stress moet hebben hoor. Ik heb daar geen seconde last van gehad. Zelf op de dag zelf niet. Heb gewoon genoten van heel de dag. Om daar nu pillerij voor te beginnen nemen, hmm... Heb ook geen vrijgezelle gehad. Vind dat maar een belachelijke vertoning.
Kan je op 25 juni dan niet met enkele vriendinnen gaan eten? Regel zelf iets. Het moet niet per sé een echte vrijgezellen zijn he, maar gewoon een rustig etentje..
Ja steek zelf iets in elkaar of plan een verwendagje voor jou en je vriendin ofzo? Ik en mijn vriendin (die mijn getuige is) gaan maandag een dagje ons laten verwennen en daarna ergens de stad in, super gezellig onder ons 2tjes! Zo heb ik toch ook een soort "vrijgezellen" gehad. Ik ben ook niet zo voor die verkleedpartijen en opdrachten gedoe. Daarom dat wij zo iets doen! En ja stress... die van mij is er nu nog niet. Maar de week van onze grote dag zal die zeker aanwezig zijn. Ik werk nog tot de dag ervoor dus... (Ben zelfstandig kapster) Maar ach het komt allemaal wel op zen pootjes terecht! Groetjes Dorien
Dorien wij hebben ook zoiets gedaan. 10000x leuker dan die onozele toestanden. Ik raad echt aan om zoveel mogelijk te genieten van je dag want het is wreed snel voorbij
@ Mila: Iedereen zijn eigen gedacht natuurlijk over zijn vrijgezellen. Ik zou het ook spijtig vinden als ik er geen had :-) Ik heb er twee :-)) Mijn collega's hebben mij er vorig weekend al bijgelapt en die van mijn vrienden en zussen volgt ook nog. @ Sabine: Is erniemand anders die de vrijgezellen kan organiseren? groetjes
@ Mila: jammer dat jij altijd zo fel uit de hoek komt in al de topics op dit forum Sabine wil gewoon haar hart eens luchten en een schep commentaar van jou daarbovenop is zeker niet gewenst.
hey meid voor mij hebben ze wel een vrijgezelleavond gepland, maar als ik er deze week naar vroeg, kreeg ik te horen dat er maar 1 iemand gaat komen of toch bevestigd heeft, wanneer ik zo eens pols bij de rest is het zo van oh ik weet nog niet of ik wel kom, heb heel weinig tijd en wij verhuizen die dag zijn zowat de uitvluchten blijkbaar, dus vindt het wel spijtig. heb dan ook nog eens dat geen enkele collega van het werk komt omdat ze blijkbaar mij toch niet zo een toffe vinden, zelfs naar het gemeentehuis komen ze niet kijken. Niets aan te doen he. maar voel er mij wel niet zo happy bij, dus kan je heel goed verstaan, he kop op en denk zo, ik sta die dag in de belangstelling en al de rest kan mij gestolen worden
@ Eline: Ik stel voor dat je ipv een zonnebril een leesbril opzet en eens naleest. Ik ben heus niet de enige die over vrijgezelle toestanden zo'n gedacht heeft...
Hey, Thanks voor sommigen dan toch!!! @ Eline, je hebt gelijk. Mijne stress komt niet door het feit dat mijn huwelijksdag nadert maar door al de problemen van klanten die ik nu op mijn dak krijg.Ik heb namelijk een Amerikaanse Saloon en ik heb daar ook nog veel voor te regelen. Zo is er een optreden gepland op de langste dag in Leuven en moeten we een demo ineen steken voor een optreden op 4 juli. Ik had de opdracht voor dit alles doorgegeven aan mijn leraars en wou mij er nu even niet mee bezig houden. Maar blijkbaar kunnen enkele van onze dansers hun problemen niet thuis houden en is de sfeer een beetje verziekt. En wat betreft die vrijgezelleparty, dat is al eender wat het is .Maar ik wil de traditie deze maal in ere houden en vind niet dat ik iets moet regelen. Groetjes