Terug naar overzicht
Hallo, Wij zijn er vorig jaar naar een huwelijksfeest geweest van vrienden en alles was wel in orde, maar wel heel klassiek. Onze vrienden vonden achteraf vooral dat ze niet echt veel zelf konden inbrengen, dat alles al een beetje op voorhand geregeld was, zoals ze elk feest daar geven, en dat er niet echt van kon afgeweken worden. Maar als je naar een klassieke zaal op zoek bent, is het wel een hele mooie omgeving! Groetjes!
Hallo, Wij zijn er gehuwd op 20/7/2011. Er waren 125 genodigden. Onze huwelijksplechtigheid ging ook daar door... spijtig van het weer: de bedoeling was om de ceremonie buiten te houden... maar de weergoden zaten tegen. De organisatie was toch prachtig, de receptie super en het avondeten fenomenaal!! Maak je geen zorgen, ik raad Renard aan iedereen aan! gr, en veel succes! Nathalie
Hi Inge,Hoe was jullie ervaring in de Renard?Wij hebben daar een optie voor volgende zomer en ik wil wel eens weten of er verrassingen waren bij de afrekening (op het forum zie ik dat sommigen zeggen dat het echte bedriegers zijn).Hadden jullie op voorhand een berekening gemaakt en was het uiteindelijke bedrag wat in overeenstemming met wat op voorhand werd gecommuniceerd?Verder het ik nog een vraagje: is eigen inbreng daar mogelijk? Ik heb geen zin dat ze met de flessen wijn binnenkomen op muziek.Zou leuk zijn moest je ons wat feedback kunnen geven over jullie trouwfeest.Alvast bedankt,Ann-Sophie