Terug naar overzicht
ik denk dat zij gewoon meeeten van het feestmenu ... zo kunnen ze ook tijdens het eten wanneer ze willen nog wat filmen en dergelijke
onze videograaf eet gans het menu mee.Groeten Ellen
ik vind dit eigenlijk schandalig dat mensen die je eigenlijk niet kent zomaar eisen dat er eten voorzien moet worden voor 2 personen. Je nodigt je loodgieter toch ook niet uit op je feest. Onze fotograaf en dj (wat die durven dat blijkbaar ook) hebben uitdrukkelijk gezegd dat ze dit niet willen. Als er een aparte locatie is in jullie feestzaal dat zou ik hen daar zetten en niet bij de genodigden van het feest. Het zijn immers mensen die je inhuurt. Je ober komt er ook niet gezellig bijzitten.
Een mens laat je niet uithongeren... zij zullen wel rustig op hun plaatsje eten, maar je moet je inbeelden dat je een hele dag in de weer bent en 's avonds tot een kot in de nacht moet werken, zonder deftig te kunnen eten?? een keertje kan dit misschien, maar als het elk weekend zo is, dat is ook niet gezond... velen smijten een hoop geld aan tegen het feest, die twee mensen extra zullen dan toch niet de doorslag gaan geven zeker??
Hey, ik denk niet dat het de bedoeling is dat je die mensen de hele menu laat aanzitten aan jullie tafels. Inderdaad, ze moeten wel eten krijgen, maar ze worden ook betaald om te werken en niet om uren aan tafel te zitten. Een lekkere koude schotel en een dessertje, of belegde broodjes, zijn volgens mij wel voldoende.Groetjes,Lieve
Wij vragen de videgraaf en zijn vrouw voor gans de maaltijd omdat het verre familie is. Ik vind dat jullie daarvoor zelf moeten kiezen, verplichtingen heb je nooit. Dus als je hen geen volledige maaltijd wil geven doe dat dan niet.Groetjes Ellen
Hallo,Bij ons eten ze ook het ganse menu mee. Het zijn wel verre kennissen van ons. Ik kan verstaan dat je compleet vreemden moeilijk tussen de genodigde kan zetten. Maar het voordeel vind ik wel dat ze af en toe kunnen filmen, of als er leuke dingen gebeuren dat ze midden de genodigden zitten en onmiddellijk alles kunnen vastleggen. Het zijn maar twee personen extra en in feite uit beleefdheid zou ik ze wel de menu laten mee eten. Deze mensen zijn toch een ganse dag in de weer voor je.
Hallo,M'n vriend en ik zijn zelf amateur-fotografen en hebben al een aantal huwelijken gefotografeerd. Meestal bij vrienden (waar we dus sowieso uitgenodigd waren), maar ook al een aantal keren voor mensen die we via-via kennen. En 'k moet zeggen, 't is toch aangenaam als je mee aan tafel mag gaan. Tenslotte ben je ook al een hele dag op stap met het koppel. En terwijl er gegeten wordt, is er meestal toch niet veel te fotograferen. Wij hebben ons toestel altijd bij ons op de tafel liggen, zodat we snel paraat staan als er iets gebeurd. Dus 'k zou zeggen: vraag het hen alleszins, misschien vinden zij het niet nodig, maar 'k zou ze toch de kans geven om mee te eten.Groetjes,Sylvie11/03/06
wij van videomanie eten nooit mee.Wij vinden dat het allemaal al duur genoeg is voor de trouwers.Trouwens wij komen om te werken,en niet om te genieten.Veel geluk.www.videomanie.be