TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Bianca
12-6-2010
|
9-6-2010 20:28:55
Wij gaan ook niet vermenigvuldigen! Onze DJ gaat na de openingsdans gewoon "iedereen die zichzelf als vriend of familie beschouwt" uitnodigen op de dansvloer om het feest te openen. Hij zei dat dit zeker wel vaker voorkomt, best dat je dit gewoon even met de DJ bespreekt. Veel succes alvast!
|
|
LeBart
|
9-6-2010 22:05:19
Jullie zijn niet de enige die na de openingsdans geen 2e slow met de ouders en/of vermenigvuldigingsdans wensen ... echter is er geen recept om er direct ambiance in te krijgen. Enerzijds zou je in eigen boezem kunnen kijken en zoeken naar een nummer wat je zelf en je vrienden/vriendinnen beschouwen als 'het feestnummer der feestnummers' en daarmee de avond inzetten ... anderzijds is dat geen garantie. Jullie gasten zullen in grote mate bepalen of de sfeer er direct in zit of niet. Het ene publiek staat te springen om de dansvloer op te gaan, maakt niet uit wat de dj hen presenteert, het andere publiek heeft een warming up tijd en een periode waarbij ze de kat uit de boom kunnen kijken in de hoop dat anderen de maagdelijkheid van de dansvloer breken, voor ze zelf schoorvoetend de dansvloer betreden.
|
|
Kelly
18-6-2010
|
9-6-2010 22:11:38
Wij dachten na onze openingsdans de openingsdans van mijn schoonouders te spelen.
We dachten dat dit misschien wel een leuke verrassing voor hun was..
Maar nu begin ik zelf al te twijfelen se
|
|
Ines
2-7-2010
|
9-6-2010 22:13:48
Hallo, wij gaan na onze openingsdans het liedje en dans van clouseau draaien iedereen kent het, een leuk dansnummer en het is zeer leuk tekstje KOM ERBIJ en dans... en laat ons dan hopen dat de sansvloer vol zal staan. Groetjes
|
|
freddy
|
9-6-2010 23:44:14
Dag Cindy,
Als videograaf heb ik uiteraard al heel veel huwelijksfeesten meegemaakt.
Het komt veelvuldig voor dat na de openingsdans de DJ van dienst gewoon afroept " het bruidspaar nodigt nu iedereen uit op de dansvloer".
Met een passend muziekje erbij heb je onmiddellijk ambiance.
Veel plezier a.s. zaterdag.
Freddy
|
|
angela
2-10-2010
|
10-6-2010 8:13:08
Ik ben er ook zo nie voor om een vermenigvuldigingsdans te doen. Mijn ouders zijn al helemaal geen dansers. dus die ga ik toch nie op de dansvloer krijgen. De dj zal er wel voor zorgen hoop ik dat hij er ambiance kan inbrengen zodat een vermenigvuldigingsdans niet nodig is. groetjes Angela
|
|
Liselotte
25-6-2011
|
10-6-2010 8:30:10
Hey!
Wij gaan ons ook niet vermenigvuldigen! Alleen de gedacht om met mijn schoonvader te moeten dansen... brrr :)!
Wij zullen hoogstwaarschijnlijk de kuskusdans doen, je moet elke keer twee secondjes met die persoon dansen en dan hop, naar de andere :)!
|
|
joke
1-8-2009
|
10-6-2010 14:31:40
hey,
wat je ook vaak hoort, is dat de tweede dans gedanst wordt met zijn mama en haar vader en dan wordt na een minuutje of zo iedereen op de dansvloer geroepen. iedereen kan wel wat schuifelen, dus meestal wordt daar wel serieus gevolg aan gegeven door de gasten (je kan er jouw vriendinnen al warm voor maken dat ze absoluut hun partner mee moeten sleuren ;) ). als de volgende plaat dan direct de swung erin brengt, blijven veel mensen staan. wij hebben dat al een paar keer zo meegemaakt en echt wel een aanrader!
|
|
kitty
11-9-2010
|
10-6-2010 19:22:54
Wij beginnen met een slow en gaan na een kleine 3 minuutjes over op het groepdansje dat je op youtube vindt onder 'rock the reception'. Zo is er direct ambiance want dan sta je al niet meer alleen op die dansvloer...
Hopen we!!
De eerstvolgende plaat wordt dan 'I've got a feeling' van Black eyed peas
x Kitty
|
|
Carmen
6-8-2010
|
10-6-2010 23:48:55
Kitty, gaan jullie echt rock the reception doen? Ik heb het eens bekeken op youtube maar da's toch niet simpel! Gaan jullie dit dan op voorhand instuderen?
Wel super om te zien natuurlijk!
|
|
Vincent
11-9-2015
|
13-6-2010 19:13:11
Beste Cindy,
Als je een mooie openingsdans doet krijgt iedereen direct zin om te dansen. Om toevalligheden uit te sluiten kun je een aantal zaken vooraf managen: wat heel goed werkt is vooraf aan je openingsdans laten vragen door de DJ of Ceremoniemeester of iedereen aan de zijkant van de vloer wil gaan staan (wel zo dat je nog voldoende ruimte hebt om je dans te doen uiteraard) Dan is iedereen direct veel meer betrokken bij jullie dans en dan staan de gasten al in de startblokken. Laatst was ik bij één van onze klanten op de bruiloft om hun openingsdans te filmen en de DJ vroeg na de dans om drie stapjes dichterbij het bruidspaar te gaan staan en daarna nog eens. Gevolg was dat de vloer direct gevuld was en dan een lekker partynummer opzetten waardoor iedereen zin krijgt om lekker te swingen.
Groetjes,
Vincent www.gaatutrouwen.com
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|