Nu Online
Momenteel zijn er 309 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

relax dagje terneuzen

9-6-2010 20:34:37
hey lieve bruidjes !

Mijn moeder heeft mij vandaag getrakteerd op een verassings nammidagje. We zijn samen naar Terneuzen gegaan. Wat hebben ze daar leuke dingen ! wat je al niet kunt vinden in die prullen winkeltjes ala Action , big deal en dergelijke.

Ik heb mijn ogen goed de kost gegeven , heb enkele dingetjes gekocht ook , en natuurlijk kon ik het niet laten om iets te kopen voor ons huwelijk volgend jaar.
Ok ik weet ... het is nog vroeg ... maar het is om iets ineen te knutselen. Ik zou zelf graag onze enveloppen doos maken.

Maar mijn kieskeurigheid... kans is groot dat ik deze toch wel enige keren opnieuw zal maken ! :)

Maar het belangrijkste van vandaag was dat ik me totaal heb kunnen ontspannen. Dus meiden die dicht op hun trouwdag staan , plan eens een dagje Nederland of zo samen met de moeder of beste vriendin. gezellig met zen tweetjes , wie weet bots je toevallig op iets wat je leuk vind. Zo heb ik een winkeltje gevonden waar we misschien onze bedankjes zullen vandaan halen ! :)

kelly
24-6-2011
Meld misbruik

Reacties: 0 | Gelezen: 463

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...