Nu Online
Momenteel zijn er 447 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

deo :-)

9-6-2010 20:42:18
Dag allemaal,

Ik heb misschien een beetje een rare vraag :-), maar mijn mama is vorig jaar getrouwd en toen
zij haar bloesje wou laten wassen, kreeg ze de opmerking dat ze geen deo op haar kleed mocht doen
want dit gaf plekken. Nu, zij had dat natuurlijk niet gedaan :-) maar was uitgelopen ofzo denk ik :-)

Nu, naart schijnt zouden er dus bepaalde deo's zijn die geen kringen ofzo achterlaten
en ik vroeg mij dus af of jullie daar iets van weten? :-)

Alvast bedankt!
Groetjes,
Christel

Christel
24-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 12 | Gelezen: 1648

kelly
24-6-2011
 Meld misbruik9-6-2010 20:54:42

ik gebruik zelf die van rexona die ze gestopt hebben in die dozen van goed gevoel.
een groene bus. Ik draag dikwijls gekleurde kledij maar nog geen problemen gehad

een roller is da misschien ook nie goe ? kweet nie é :)

Christel
24-7-2010
 Meld misbruik9-6-2010 21:02:26

Ja, mama had ne roller dus kweet niet :-).
Ik zelf heb ook geen problemen met mijne deo, maja met die trouwkleren en speciaal stof ofzo weet ik veel :-)

kelly
24-6-2011
 Meld misbruik9-6-2010 21:07:42

mja ik vind géén deo wel niet echt een optie die dag hoor :p
ik denk gewoon dat je best een goeie deo zoekt , je hebt nog klein beetje tijd voor je grote dag , desnoods vraag je aan vrienden of je mag testen met hun deo ( zo hoef je niet te kopen meteen)
ok je kleed is speciaal en andere stof misschien , maar als het op de gewone kleren niet zichtbaar is of komt , dan zal dit ook wel niet op je feest kledij zijn zeker?

Christel
24-7-2010
 Meld misbruik9-6-2010 21:17:42

Geen idee :-). Had er zelf ook nog nooit over nagedacht totdat het bij mama was dus ja was ik wel benieuwd of er nog mensen dat meegemaakt hebben :-). X

Christel
24-7-2010
 Meld misbruik9-6-2010 21:17:49

Geen idee :-). Had er zelf ook nog nooit over nagedacht totdat het bij mama was dus ja was ik wel benieuwd of er nog mensen dat meegemaakt hebben :-). X

Lieve
26-6-2010
 Meld misbruik9-6-2010 22:14:17

Ik heb hier op de site al eens gelezen van axitrans. Schijnt iets goeds te zijn...

Hilde
23-7-2010
 Meld misbruik9-6-2010 22:25:27

vooral zien dat je de deo goed laat drogen alvorens je het kleed aandoet! Ik had een goeie van rexona (met een bon van yunomi) op de bus zelf staat dat het geen strepen nalaat en klopt echt!
Nu heb ik calm & care van Nivea, ook heel goed! Heeft ook een heel neutrale geur wat ik belangrijk vind.

Dorine

Meld misbruik9-6-2010 22:32:36

In de apotheek te koop, van Vichy, 7 days antitranspiratie!!!! Het werkt echt, wel op tijd mee beginnen, liefst zo vlug mogelijk, het is een programma die je moet volgen. Het is een klein tubetje, waardoor je de créme gemakelijk kan aanbrengen. Spreek uit ervaring, was heel tevreden en ga het nu voor het komende huwelijk, in augustus, terug gebruiken.

Odile
7-5-2011
 Meld misbruik10-6-2010 0:22:12

Biotherm heeft een geurloze deo die perfect werkt, geloof dat hij in crème, roller en spray te krijgen is. Wat ik meestal doe is na het douchen en afdrogen meteen deo aanbrengen, dan tandenpoetsen en haar in orde maken en tegen de tijd dat ik m'n kleding aantrek is alles mooi opgedroogd. Heb nooit strepen of vlekken in kleding.
Succes.

Kelly
4-6-2011
 Meld misbruik10-6-2010 9:01:20

Ik heb Axitrans thuis liggen en gebruik deze tijdens de periodes van de maand omdat een gewone deo dan niet werkt
Met axitrans kan je geen vlekken op kledij krijgen, met gewone deo heb ik spijtig genoeg al kledij moeten weggooien omwille van vlekken. Ik ga zeker de bovenstaande deo's eens proberen voor de "gewone" periodes

Axitrans zorgt er echt voor dat je daar niet zweet. Dus geen zweetvlekken tijdens de dag en je hebt zekerheid dat je kleedje niet bevlekt is de dag erna...

Esther
11-9-2010
 Meld misbruik10-6-2010 11:27:31

Axitrans is inderdaad een geweldig middel om het zweten volledig stop te zetten!
het werkt trouwens voor een aantal dagen na mekaar.

Ik ga het voor mijn trouwdag zeker en vast gebruiken!!

Tine
7-8-2010
 Meld misbruik10-6-2010 19:09:56

Interessant topic!

Waar kun je die axitrans kopen? Is dat bij de apotheek?

Tine
07/08/2010

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info