Terug naar overzicht
Hoi Wendy, zo héél veel werk is dat niet hoor. Als je teksten al in word staan is het gewoon --> Bestand--> Pagina instelling --> Marges--> Pagina's meerdere pagina's veranderen in katern. Daarna kan je de lay-out en dergelijke aanpassen. Als je er echt geen zin in hebt stuur je het me maar door. Ik zal m'n best doen het zo snel mogelijk in orde te brengen. Is het een speciaal lettertype? of één dat standaard bij word zit? Anders kan je dat file-tje ook best meesturen. Mijn e-mail: hetevoenk@hotmail.com Groetjes
kan ik je misschien even toevoegen op msn ofzo ?
hey,dat van mij was gewoon in A4 gemaakt en dat hebben ze het liefste in een copy center zij maken met hun programma er dan een boekje van in de juiste volgorde!grtjs jessie
Hey Jessie , elke pagina dat je dan in je boekje wil op een a 4 blad of gewoon alles achtereen volgend? En bracht je dat dan op a4 geprint daar binnen of usb
ik heb eerst alles mooi gesorteerd op een A4 blad hoe ik het wou en zij hebben dat perfect over genomen op A5! Ik heb dan een afgeprint A4 boekje binnen gebracht samen met een cd en vandaag ben ik mijn boekjes gaan halen en ze zijn hoe ik het had gemaakt met mijn bladindeling maar dan in A5 formaat en mooi in een boekje! ze hadden mij zelfs eerst gezegd dat mijn 100 boekjes op 45 euro kwamen maar heb uiteindelijk 41.50 euro betaald! ik zou zeggen stap er gewoon binnen en vraag eens inlichtingen hoe zij het juist willen want er zijn er sommige die het liever door gemaild krijgen en dan weer andere op cd of usb!grtjs jessie
Als informatica leerkracht kan ik je wel helpen :-) je mag het bestand mailen naar wendykoninckx@hotmail.com en dan maak ik er wel een boekje van... Zet er maar bij welke aanpassingen nog moeten gebeuren en dan maak ik het wel in orde, peace of cake ;-) groetjes Wendy
Op het werk raak ik niet op msn, dus mss best even doorsturen als je wil.
Hey Wendy, Ik wil je ook wel even helpen hoor. Ik zal je een berichtje sturen met mijn e-mailadres en dan voeg je me maar toe op msn als je wilt. Lieve