Terug naar overzicht
laat je maar eens gaan! good luck
Ik ken dat gevoel maar al te goed Lieve! Ik moet pas volgende week donderdag mijn kleedje ophalen, gelukkig maar, ik zou nog meer gek worden als ik het hier in de kast zou hebben hangen.. En van de stress ben ik al een kilo kwijt op 2 dagen! Ik gil even met je mee; WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHH!!!!!!!!
Ik denk vast eens aan jou op die dag! Geniet er maar van in aanwezigheid van jouw lieve familie. :) Daarna, als alles achter de rug is, ga je maar naar volgende project, vernam nl. dat E. ook verloofd is. :) Véél zegen nog toegewenst in die tijd ervoor dat je rust over je mag krijgen en de zenuwen onder controle mag hebben, maar ook op de dag zelf Zijn gunstbewijzen! :)
Merci allemaal! Soms is 't even nodig stoom af te blazen he. :)
Hey, ik kan m'n kleed pas volgende week donderdag gaan halen. En hier staan ook maar 14 dagen meer op de teller. Ook zenuwen, stel dat het niet goed is aangepast? Dan is er toch niet genoeg tijd meer om dat in orde te krijgen? Verder nog geen tijd gehad om echt te genieten van het feit dat ik ga trouwen, nog volop bezig met menukaarten en zo. Maar we moeten er in geloven dat alles goed komt he. En groot worden? Als je daarmee bedoeld volwassen worden, dan is dat bij ons niet het geval hoor. Wij blijven even gek als we nu zijn hoor. :-) In elk geval, heel veel succes toegewenst! En geniet van je dag!