Terug naar overzicht
Hoi Eline, Bij ons ook juist nog 50 dagen op de teller!!! We trouwen op dezelfde dag. Vandaag nog een afspraak met de pastoor voor het misboekje. Moeten ook onze ringen nog ophalen en dan nog een heleboel andere prulletjes. De stress begint nu ook te komen!!! Hopelijk hebben we goed weer! Groetjes, Joke
Hey medebruidjes! Ik trouw het weekend na jullie en hier begint het besef dat het echt niet lang meer is ook te komen De ondertrouw is gedaan, uitnodigingen gaan morgen op de post, onze viering is zo goed als af... Nog enkele kleine dingetjes regelen en kopen en wachten op de ringen! Hopelijk hebben we allemaal mooi weer Groetjes,Stephanie
Ja inderdaad laat ons hopen dat het zonnetje van dienst is he. Groetjes
Hey, Wij trouwen ook op 31.07.2010. Dus idd nog 50 daagskes. De zenuwen beginnen te komen. Ik krijg ook al van die superrare dromen. Ook al denk ik dat ik er niet mee bezig ben mijn dromen spreken voor zich... Volgende week naar pastoor om misboekje goed te keuren. Ringen nog ophalen, menu's laten drukken, gastenboek verder ontwerpen. Voor de rest nog veel kleine dingetjes maar zo blijven we druk bezig é ;-) Ik hoop ook echt dat we goed weer hebben... Dat zo anders een echte domper zijn. Maar we duimen... Nog veel succes met de voorbereidingen! Grtjs
Ja de kleine dingetjes zijn echt wel soms dingen die veel tijd in nemen hehe. Ook nog vele succes met de voorbereidingen. Groetjes