Terug naar overzicht
Ruth, Jullie zagen er schitterend uit, was ook een mooi weertje precies?! (Laat ons hopen dat dat bij ons ook het geval zal zijn!) Ik wens jullie samen een zalig en liefdevol leven toe! Groetjes Dorien
Leuk, een bruid met een bril. Ik word dat ook :) Heb een tijdje getwijfeld voor lenzen, maar dat bleek niet te gaan met mijn ogen. Als ik jouw foto's zie ben ik gerustgesteld dat het ook mooi kan zijn met bril :)
hallo Ruth, eerst en vooral proficiat met jullie huwelijk jullie zagen er fantastisch uit en vooral , wat een prachtige brillen!! er is daar een foto waar je samen met iemand opstaat, ik denk je mama, superleuke bril allebei!! mss een rare opmerking maar ik ben zelf ook een brillendrager en ik zie graag een mooie bril :-) groetjes Sofie
Hallo, Heel mooi, spijtig dat het zo snel voorbij is eh !!! Gwen
Leuke foto's, Jullie zagen er stralend uit!
hey mooie foto'kes hoor! het zag er een echte prachtige dag uit! Proficiat Groetjes sharon
Héél mooi! Een stralend paar! PS: De leuke brillen vielen me ook meteen op! Hihi! Ben ook een brillendraagster! Maar ook jouw ketting was supermooi! En ook je kleed... LOL! Kortom: jullie zagen er goed uit!!! :-D