Terug naar overzicht
Hey Bianca, Niet erg hoor! Lucht je maar... Nu, langs mijn kant hebben wij ook een grote familie en daar komen toch ook een aantal mensen niet van. Van zijn familie komt iedereen. Ach het zijn altijd de mensen waarvan je het niet veracht, die zo iets doen. Wij zijn in begin gestart met 109 genogigden en er komen er nu nog 86. Dat blijkbaar bij de meeste feesten zo dat er een 10% van de genodigden afbelt. Ik versta je wel het is nooit fijn om te horen dat ze er toch niet bij zullen zijn op die ene speciale dag! Groetjes Dorien
Hoi Bianca, je moet toch geen sorry zeggen, je zaagt niet hoor :) Volgens mij is het heel normaal dat je dit niet leuk vindt en dat je dit even kwijt wil. Ik begin al schrik te krijgen voor onze trouw volgend jaar. Als ik hier alle bruidjes hoor zeggen hoeveel mensen er niet komen of afbellen... Da's echt niet leuk. Je steekt er heel veel tijd en werk in en wil die dag natuurlijk met zoveel mogelijk familie en vrienden delen. Als er dan weinigen geïnteresseerd lijken of van mening veranderen e.d., dan is het normaal dat je dat niet leuk vindt. Maar trek het je niet aan: de mensen die aanwezig zullen zijn, zijn ook de mensen die graag willen komen en die je graag hebben, met hen maak je er vast en zeker een topdag van!
Hey Bianca, Maar meisje toch, het zit je niet mee voor de moment maar niet getreurd hoor wij zijn er om naar je te luisteren en je zaag niet !! wij hebben enkel een kleine groep mensen uitgenodigd waarvan we op voorhand wisten dat ze kwamen, zo zijn we zeker de rest hebben we gewoon een uitnodiging gestuurd (niet zelf uitgenodigd) in de hoop dat ze NIET komen ;-) probeer toch maar wat te genieten en je weet ......... ik ben er als je me nodig hebt greeetzzzz Katty
Gewoon...doorgaan, je kunt niet blijven stilstaan bij dit euvel. Familie kan soms verder staan dan vrienden, da's gewoon zo. Ik denk dat je je dit best niet te persoonlijk moet aantrekken. grtz www.discovideo.be
Dat is minder maar trek het u niet te hard aan he. Komt wel goed. De helft van mijn vriendin haar kant komt ook niet het is jammer maar ja. Groetjes Eline & Amy
Hey, is normaal dat er zoveel afbellen geloof ik als ik het hier zo zie. Bij ons hebben er ook 24 afgebeld. T'is bij iedereen zo dus maak je daar maar geen zorgen om. Je moet ze dan niet betalen ook. Genieten van de voorbereiding en blij zijn dat jullie grote dag er bijna aankomt. Grtjs Tina
Ah, kippenvel krijg ik daarvan.... Als't nen troost mag zijn: wij hadden 210 genodigden, uiteindelijk waren we nog met 135. Ook nen hele grote hoop dat eraf is gevallen. Bij ons ook vooral door de vakantie (laatste weekend bouwverlof). Maar ik weet het, is echt niet leuk!!!! Eerst moet je zitten puzzelen om aan niet té veel volk te komen, achteraf gezien had je dan eigenlijk wél diegene kunnen uitnodigen die je hebt moeten schrappen?!? (daarom toen ook mijn reactie op fb) Van je familie versta ik het niet direct. Ze moeten dan 's nachts toch een heel eind rijden? Het zou inderdaad veel leuker zijn dat je 's anderdaags nog eens iedereen rond je hebt en je je dag nog eens kan overlopen. Ze weten niet wat ze gaan missen. Misschien een idee dat je kan troosten???: laat een ontbijt (allé, tegen de middag) komen voor jouw en je Ventje! voor jullie 1 dag getrouwd. Nog lekker na-romantiseren.... Als nog nood hebt om je eens te laten gaan.... Je weet me te vinden hé! groetjes, Carolina
Ah, en waar moet ik zijn om er een paar onder hun kont te schotten?!? Voel me nu ook wel slecht dat ik heb gezegd dat kan ik nu toch niet doen?!?