Nu Online
Momenteel zijn er 269 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

liedjes voor in de kerk

10-6-2010 11:21:38
hallo,

wij hebben iemand die live komt zingen in de kerk. Alles zou accoustisch zijn. Welk liedje hebben jullie gekozen als jullie de kerk binnenkomen? En welke liedjes spelen jullie tussendoor?

groetjes

Sarah

sarah
14-8-2010
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 2857

Caroline
4-9-2010
 Meld misbruik10-6-2010 11:31:32

wij hebben de volgende liedjes:

bij het binnenkomen Dolphins cry van Live. Ttussendoor hebben we dan nog "Undisclosed desires" van Muse, "Nothing else matters" van Metallica, "Lost" van Anouk en tijdens de communie de acoutische versie van "In my place" van Coldplay.
Net voor we buiten gaan hebben we gekozen voor "Bleeding love" van Leona Lewis (of Tom Dice want die heeft dat ook in zijn repertoire)

De liedjes zelf gaan niet allemaal over rozegeur en maneschijn, de onvoorwaardelijke liefde,... wij wilden gewoon liedjes die we mooi vonden en toch ook een beetje van toepassing zijn op wat we meegemaakt hebben voor we samen waren en tijdens onze relatie.

Hopelijk heb je er iets aan!

Groetjes,
Caroline

katty
8-9-2010
 Meld misbruik10-6-2010 11:49:19

Hoi Sarah,

Bij ons komt er een duo zingen, man en vrouw
hij is mijn Ierse neef en zij zijn vriendin

entree is To make you feel my love van Bob Dylan
tijdens de viering Halleluyah van Jeff Buckley
Falling Slowly van Glen Hasard
Landed on my feet van Daithi Rua (dat is onze Iers)
en als sortie zijn we nog op zoek naar een liedje waar de mensen
kunnen in hun handen klappen

succes
Katty

Debs
23-10-2010
 Meld misbruik10-6-2010 12:05:16

Hey

wij hebben ook zangeres met piano
En hebben voor volgende liedjes gekozen

Intredelied : Joe Cocker - You are so Beautiful
Eerste nummer : Bart Peeters - Liefde is alles
Huwelijkslied : Paul de Leew - Ik heb je lief
Dooplied : Aretha Franklin - I say A little prayer
Laatste nummer : Admiral Freebee - Nobody Knouw You
Uittredelied : Martin Morero - Echte Liefde
Laatste nummer alleen maar refrein omdat de mensen dan knn mee klappen.
Zijn mss geen typische nummers maar gaat allemaal over liefde en past perfect bij ons :-)

Nog veel succes met kiezen

Elke
9-7-2010
 Meld misbruik10-6-2010 12:54:42

Hallo,

bij ons worden de liedjes You are orgineel van dolly parton, cover van natalia
Everything i do Live gezongen
Intrede op She van Elvis Costello
Uittrede op Perfect Day van Lou Reed

Groetjes Elke

Ife
15-7-2011
 Meld misbruik10-6-2010 13:02:49

@ Kathy

Daithi Rua is echt een fantastische mens :-) wij hebben nog regelmatig zitten jammen (wel, mijn vriend dan toch, ik zat er bij voor de sfeer want ik speel zelf geen instrument) in de celtic towers in gent. Diene zijn stem is echt fenomenaal. Jammergenoeg komt hij niet helemaal tot uiting in zijn CD's.

swat, ik wou je gewoon laten weten: super keuze!

katty
8-9-2010
 Meld misbruik10-6-2010 13:20:05

@ Ife, thanks !!
heb je zijn nieuwe cd al gehoord ?
Stukken beter een totaal vernieuwde Daithi
Black fox moet je gewoon gehoord, laat staan gekocht hebben :-)

sarah
14-8-2010
 Meld misbruik10-6-2010 13:48:24

Als we de kerk buiten gaan hebben we 'so happy together' dat is voorlopig het enige
Alvast bedankt voor de tips, ik ga eens 'youtuben'

Ife
15-7-2011
 Meld misbruik10-6-2010 15:38:57

@ Katty: ja, ik heb er al enkele nummers van gehoord. Die CD is in elk geval wel beter gemasterd. Ik vind "watered down" van de eerste CD (better to die with the devil you know) wel een mooi nummer voor de vader-dochter dans... :-) Het zegt in elk geval relatief goed wat ik aan mijn vader zou willen zeggen :-)

Lieve
4-9-2010
 Meld misbruik10-6-2010 16:25:49

Wij hebben:

K’s Choice – Favorite adventure (intrede)
Bart Peeters – Van voor af aan
Janez Deth – Tonight
Depeche mode – I want somebody
Alicia Keys – If I ain’t got you
Counting crows - Accidently in love (bij het buitengaan)

De liedjes worden live gezongen en begeleid op de piano.
Enkel het uittredelied staat op cd. We wilden absoluut dit liedje maar live met piano kwam het niet zo goed over.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Muzikant nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
weddingpianist De romantische toets voor jullie huwelijk! in
Aan de piano verzorg ik de muzikale ondersteuning van recepties en huwelijksvieringen. Om jullie feest nog meer klasse te geven, is er een draagbare vleugel ter beschikking. Is een lied voor jullie bijzonder, dan zal ik dat graag voor jullie spelen. Meer info
LiveMuziek.net Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band in Ternat
Maak jullie huwelijk nóg specialer door te kiezen voor live muziek! Ontdek snel het geschikte duo, trio of band voor jullie huwelijksmis, ceremonie, receptie, openingsdans of avondfeest. Uitgebreid repertoire, speciale verzoeknummers zeker ook mogelijk! Meer info
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Muziek-Huwelijk LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST in Burcht
Professionele zangers en muzikanten met ervaring. Live muziek & zang tijdens jullie ceremonie, huwelijksviering in de kerk, huwelijksreceptie, of tijdens het avondfeest. Breed repertoire en mogelijkheid tot liedjes van eigenkeuze. Uiteenlopende genres. Meer info
DSO MUSIC Coverband and live band on higher level in Deurne
Deze coverband profileert zich enkel naar het hogere niveau bij huwelijksfeest en trouwfeest in België. De samenstelling begint vanaf 3 multimuzikanten tot maximum 6. Het zijn beroepsmusici waarvan zangeres en zanger in 5 talen zingen.ENG-FR-N-SP-IT Meer info
MUSINC LIVE MUZIEK & DJ in Schelle
MUSIC INCLUSIVE ARE REALLY EXPERIENCED, DEDICATED & HARD WORKING PARTY PROVIDERS Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Canape De muzikale toets voor jullie perfecte dag! in Gentbrugge
Laat live muziek een meerwaarde zijn op jullie mooiste dag. Vertrouw op twee professionele muzikanten. Een warme, zwoele en gevoelige stem begeleid door een live pianist. Wij spelen jullie favoriete nummers tijdens de viering, receptie of avondfeest. Meer info
Jozefien Sings De perfecte noot voor uw mooiste dag! in Heusden
Zijn jullie op zoek naar net dat tikkeltje meer? Jozefien Sings brengt muziek die je kippenvel bezorgt en de perfecte ondersteuning is van de mooiste dag van je leven. Want trouwen... Dat doe je maar 1 keer! Meer info
Zangeres Elphy Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment in Dendermonde
* Een zeer ruime ervaring met huwelijksceremonies, -recepties en -feesten. * Een prachtige muzikale omlijsting die volledig op maat is van jullie wensen. * Alles is mogelijk: live zang solo, in duo of met band. * Sterke prijs-kwaliteitsverhouding. Meer info
muziek trouw stijlvolle muziek voor uw huwelijk in berlare
Ben je nog op zoek naar stijlvolle, professionele muzikale omlijsting van jullie huwelijksviering of huwelijksfeest, dan ben je aan het goede adres!! Verschillende combinaties en stijlen zijn mogelijk: klassiek, pop, folk.. Meer info
Good Vibrations ! Er zit muziek in jullie dag ... in Zwalm
Wij zijn Good Vibrations, een fonkelend muzikaal live duo dat bestaat uit zangeres Ilona en gitarist Matthieu. We brengen jullie favoriete songs met hart en ziel zodat jullie huwelijksdag nog net iets onvergetelijker wordt ! Meer info