Terug naar overzicht
hey,heb je al eens gehoord of gekeken bij de venkel in kortenberg!grtjs jessie
Hoi, Ik wou net dezelfde zaal aanraden. Wij gaan er waarschijnlijk ons feest geven en opteren voor een soort receptie/walking dinner waarbij je eerst 1,5 uur hapjes hebt en dan tijdens het volgende uur vier kleine gerechtjes. Je kan het natuurlijk nog uitbreiden met desserts etc. Zeker de moeite om eens te gaan kijken alleen al om dat deze zaal niet afkerig staat tegenover mensen die geen avondfeest met uitgebreid diner willen geven. Groetjes!
Ah super! Dankjewel voor de tip! Ik heb al eens op hun site gekeken maar zag niet zo veel over welke formules ze juist doen. Hebben jullie daar misschien meer informatie over? Een prijslijst of zo?
hey,nee sorry ikzelf heb geen informatie meer, want op onze dag was hij in jaarlijks verlof, maar vindt het er echt prachtig en ik zou zeggen bel gewoon even naar hen zeer vriendelijke mensen en ze zullen u dan wel de nodige informatie geven!grtjs jessie
Hoi, Als je gewoon een mailtje stuurt met de formules die je interesseren, krijg je heel snel antwoord met uitgebreide prijslijsten etc. We hebben nog maar met een iemand daar contact gehad, maar die was echt heel vriendelijk en de zaal is inderdaad heel mooi en gezellig! Veel succes! Groetjes!
't hof van Welde in Nossegem. Echt een aanrader! Onze feest was daar en we hebben enorm veel complimenten gekregen.