Nu Online
Momenteel zijn er 436 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

soms ben ik het HIER beu!

10-6-2010 12:26:21
hey allemaal,
Ik heb altijd gedacht dat de site hier was voor bruidjes en bruidegommen die hier informatie kwamen halen en delen in hun ervaringen! En natuurlijk ook sms hun hartje komen luchten en een beetje steun zoeken bij elkaar!
Dacht ook dat de handelaars die hier geregistreerd staan zich konden vrij promoten!
Nu zijn hier tegenwoordig echt zo van die mensen die reageren op berichten en echt de bruidjes in spe de grond in boren alsook bij handelaars wordt dit toegepast! en het is dat dat ik hier zo beu ben!
Vind dit echt niet kunnen ten eerste de bruidjes lachen er niet mee als hun ideeen worden afgebroken en ten tweede je neemt niemand zijn broodwinning af!
Ik weet het ga hier veel slechte reacties op krijgen, maar het kan mij helemaal niet schelen!
Laat toch ieder zijn idee hebben! en als je er niks positief kan over zeggen zwijg dan en dit telt ook voor de handelaars als je er geen ervaring mee hebt zwijg er dan over!
Die mensen dat dan in naam schrijven van een handelaar zeg tegen die handelaar dat hij betaalt voor zijn reclame zoals elke eerlijke handelaar hier!
zo dit moest even van mijn lever!
grtjs jessie

jessie
24-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 27 | Gelezen: 1330

Daan
27-8-2010
 Meld misbruik10-6-2010 12:51:25

Everyone who agrees, say: Ay

Ay ;-)

Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik10-6-2010 12:51:40

Je zegt:

(1) Ik heb altijd gedacht dat de site hier was voor bruidjes en bruidegommen die hier informatie kwamen halen en delen in hun ervaringen!

(2) Die mensen dat dan in naam schrijven van een handelaar zeg tegen die handelaar dat hij betaalt voor zijn reclame zoals elke eerlijke handelaar hier!

Als ik dus goede ervaringen had bij 'n bepaalde handelaar, mag ik dat delen (1), maar ook niet, want die handelaar moet dan maar zelf reclame maken (2)????

Is nogal tegenstrijdig, zal er mee moeten leren omgaan dat mensen hier hun mening mogen geven en de ene keer is dat positief, de andere keer is dat negatief... Wat is anders het nut van mening geven als alleen de positieve feedback wordt gegeven??

Daan
27-8-2010
 Meld misbruik10-6-2010 12:59:41

Ik denk dat het eerder gaat over mensen die overdreven negatief reageren.
Mensen die een idee totaal de grond in boren, in plaats van opbouwende kritiek te geven.
Er is wel degelijk een verschil hoor.

En handelaars spreken natuurlijk altijd eerst van hun eigen handel, maar ook daar zijn er weer verschillende manieren om dit te doen he.
Laat deze dan eerst reageren op onderwerpen die binnen hun vakgebied liggen, ipv overal lukraak op te reageren.
Want dat is toch wel opvallend, dat je de laatste tijd in bijna alle posten, handelaars ziet reageren (al dan niet positief of relevant) en ondertussen reclame voor zichzelf maken.
Daar heeft natuurlijk niemand wat aan.

Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik10-6-2010 13:04:40

@Daan, daar ben ik het inderdaad mee eens, dan begreep Jessie wat verkeerd, excuses!
DJ's/fotograven die zich sympathiek proberen te maken door irrelevante of naar-de-mond-pratende zever, ... heb er me ook aan geërgerd, maar kunnen er zelf nogal weinig tegen doen.
Bij mij heeft dat alleen averechts effect, misschien nog bij vele anderen ook, dus als ze merken dat het niet werkt, dat ze dan vanzelf stoppen.
Anderzijds zegt er iets mij toch ook dat het ook maar gewone mensen zijn, en misschien is het wel allemaal oprecht goedbedoeld? Maar terecht hoeft hun bedrijfsnaam/website/job/etc.. daar dan niet onder te verschijnen, want dan twijfel je hard aan die intentie...

jessie
24-7-2010
 Meld misbruik10-6-2010 13:10:08

zoals dat Daan hier zegt bedoelde ik het ook! misschien een beetje verkeerd geformuleerd, sorry!

Lieve
26-6-2010
 Meld misbruik10-6-2010 13:17:00

Tja, en dan denk ik maar: als je de dingen die je niet interessant vindt, of waar je je aan ergert gewoon negeert, is er ook niks aan de hand. Als je gewoon het goede eruit haalt, en het slechte laat liggen, bespaart dat je veel energie.

Maar ik begrijp je frustratie.

Ann
27-8-2010
 Meld misbruik10-6-2010 13:35:52

De Miekes en Mila's van dit forum gewoon negeren.
Inderdaad zoals Lieve zegt, geen energie in steken.

kelly
24-6-2011
 Meld misbruik10-6-2010 14:10:49

Ay ! :)
had laatst ergens ook iets gelezen , en dan was er inderdaad een handelaar die off-topic derop reageerde.
straks wordt het hier een forum waar handelaars hun ding zeggen en waar af en toe bruidjes eens op reageren !

Kelly
4-6-2011
 Meld misbruik10-6-2010 14:17:20

Ben content dat ik niet enige ben die zich daar SERIEUS aan ergert!!
Daarom ook dat ik op het bericht over fotograaf Marec een reactie heb gegeven aan dat Mieke-geval!

Lieve
4-9-2010
 Meld misbruik10-6-2010 14:59:33

Ach, trek je toch niks aan van negatieve reacties. Zoveel mensen, zoveel meningen!
Als iedereen altijd hetzelfde zou denken, we zouden hier snel uitgepraat zijn hè.
En inderdaad, er zitten hier wel een paar dames op het forum die niet altijd even fijngevoelig zijn en soms nogal bot reageren. Maar hé, daar moet je toch niet van wakker liggen.

Sharon
4-9-2010
 Meld misbruik10-6-2010 18:05:12

ja idd ik sluit me bij lieve aan.
Ik steek daar ook geen energie in, heb het al druk genoeg zo!
Maar ik begrijp wel je frustratie hoor meid!
groetjes sharon

Jolien
6-8-2011
 Meld misbruik10-6-2010 18:39:41

Negatieve commentaar op handelaars e.d. vind ik zeker wel kunnen. Als iemand slechte ervaringen heeft, dan wil ik dat zeer graag weten, zodat ik niet hetzelfde meemaak. Uiteraard moet iedereen opletten dat het niet grof wordt of respectloos. Daar ben ik het volledig mee eens.

En over de reacties naar elkaar toe: ik reageer liefst ook alleen maar positief :) en ik vind dat over het algemeen iedereen hier heel vriendelijk is en dat er met veel zorg wordt gesproken. Af en toe is dat wat minder, wat jammer is, maar ach, dan negeren we dat toch gewoon :)

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik10-6-2010 18:43:28

De opmerking in het Marec-topic is verdwenen... ;-)

jessie
24-7-2010
 Meld misbruik10-6-2010 19:07:34

@ jolien: het gaat hier niet over negatieve opmerkingen die mogen er gerust zijn het gaat hem over wie het doet en op welke manier terwijl zij die persoon helemaal niet kennen!
@veronique: heb het daarstraks ook gemerkt zelfs mijn commentaar aan haar is ook verdwenen!

Sabine
2-7-2010
 Meld misbruik10-6-2010 20:20:46

Ay

Claudia

Meld misbruik10-6-2010 20:42:01

jessie
24-7-2010
 Meld misbruik10-6-2010 21:07:39

@claudia: nee zij kent hem niet, dat lees je aan een reactie van de fotograaf zelf op een eerdere topic hier ergens weet wel niet meer van wanneer die is!
en heb het ook niet op die persoon alleen moest je dit denken wat waarschijnlijk ook zo is!
en ik denk niet dat ik in mijn bericht hierboven namen heb genoemd,dus vat het op hoe jij het wilt het gaat hier over het algemene, hoe sommige mensen hier reageren!
dit hoort een toffe en leuke site te zijn maar soms is dat helemaal het geval niet!
groetjes jessie

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik11-6-2010 0:49:41

Blijkbaar worden er nu regelmatig berichten verwijderd? Wie doet dit op welke basis gebeurt dit???

Want.... Ik zou ook wel graag een bericht verwijderen dat ik ooit geplaatst heb waardat ik nu niet meer tevreden over ben.

Wat niet wegneemt dat ik mij ook al meer dan eens geërgerd heb.

groetjes, Carolina

Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik11-6-2010 8:01:43

Hum, dat die fotograag Marec zegt dat hij die Mieke niet kent, is ook geen garantie.
Bij mij was het andersom, ik werd hier eens beticht van allerlei negatieve dingen te zeggen over 'n video-/of fotograaf (was in m'n beginperiode hier). Was ik toch wel ff van m'n melk, want die was best wel agressief enz... De goede man had niet door dat er hier wel nog veel andere naamsgenoten zaten/zitten...
Andersom heb je ook, niet iedereen gebruikt zijn echte voornaam hier, en dat is ook niet nodig voor mij. Wat als Mieke nu 'n pseudoniem is?

Kan je dan volhouden dat Marec haar niet kent?
En wat is "afbreken" hé? Ik heb ook wel es gezegd dat ik 'n bepaalde videograaf echt niet goed vond, want die zoomde te veel in-uit-in-uit, bewoog erg veel, stond bol van overbodige effecten, dit alles tegen erg prijzig tarief.
Toen kreeg ik de volle lading van bruidjes die hem geboekt hadden en er wel tevreden van waren, etc... Maar als er 'n mening wordt gevraagd, vind ik wel dat ik moet kunnen zeggen wat ik denk, tot spijt van sommigen...
Je hoeft dan ook niet persoonlijk met die mensen gewerkt te hebben, als je 'n offerte gevraagd hebt en je bekeek aandachtig iemands portfolio, heb je ook 'n mening. Zo kan ik nu ook 'n mening hebben over Marec's werk (ware het niet dat ik er geen tijd voor had om dat te bekijken).
Dat brengt ons bij essentieel punt, je mag die mensen niet op hun persoon "afbreken", maar wel hun werk becommentariëren als daar voldoende argumentie bij komt kijken.

Kelly
4-6-2011
 Meld misbruik11-6-2010 9:42:18

@ Claudia: ik heb reeds meerdere keren gemerkt dat er een Mieke steeds reageerde op de fotograaf-topics en niet enkel Marec afbreekt hoor, ook andere fotografen. Deze berichten worden ook steeds na een tijdje verwijderd. Waarschijnlijk door klachten door de fotografen zelf. Wat ook opvalt is dat zo'n persoon nooit meer terug reageert op een topic. Uiteindelijk ben ikzelf van niets een bewijs.
Ik heb Marec gereserveerd voor mijn trouw omdat ik de foto's op site mooi vind, omdat hij van prijs goed is en omdat het tijdens het gesprek klikte. Ik weet ook niet met zekerheid dat Marec echt goed is zoals hijzelf zegt, maar dat is enkel iets dat je ervaart als je ermee hebt gewerkt en daarom vind ik het normaal dat ik de vraag stel of zij ervaring heeft gehad met hem. Toch niets mis mee? En als dan zo iemand niet meer reageert, mag je er wel bijna zeker van zijn dat het een "fictief" iemand is. En blijkbaar vindt de redactie dit ook, anders zouden ze dat bericht niet zomaar wissen!

@ Katlhleen: ik heb ook nooit beweert dat ze hem niet zou kennen. Ik heb de vraag gesteld of ze er ervaring mee heeft en zo niet, dan moest ze zulke dingen niet zeggen. Niet meer niet minder.

In ieder geval, ik vind dat de site een LEUKE en GEZELLIGE boel moet zijn, uiteindelijk heeft het te maken met een leuk gebeuren en snap dus héél goed de reactie van Jessie bij het openen van haar topic.
Ik denk dat bij deze alles wel gezegd is dat moet worden gezegd en laten we het nu terug gezellig maken en elkaar op een leuke manier verderhelpen!

Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik11-6-2010 9:55:08

@Kelly, ik zei het meer in het algemeen, nuja, iemand zei: "Neen, ze kent hem niet, want Marec zei het" (anders verwoord, maar daar kwam het op neer).
Ik probeer gewoon te nuanceren lang beide kanten. Tuurlijk zullen handelaars hier ook niet goed kunnen omgaan met kritiek en dan zou'k ook geneigd zijn om te zeggen dat ik iemand niet ken. ;)
Anderzijds kan dat ook goed zijn dat iemand alzo de concurrentie tracht te ondermijnen, maar kijk... een verhaal heeft altijd twee kanten en m'n post was meer soort oproep om de dingen hier altijd te nuanceren/relativeren en geen pretenties te vertonen tot het in pacht hebben van de waarheid.
Het helpt bij frustraties, interpretaties en draagt bij tot een constructieve manier van hier zo veel mogelijk zinvolle informatie te bekomen.

Lindsay
9-10-2010
 Meld misbruik11-6-2010 15:34:10

Hallokes allemaal,

Ik ga zeker niet moeilijk doen, maar vinden jullie dit eigenlijk een discussie waard? Zouden we niet beter over de leuke dingen van trouwen praten met elkaar?

Ik ben vandaag superblij, want ik heb eindelijk gedaan met studeren. Nog enkel de thesis verdedigen en dan weer volop voor de trouw werken. Er moet nog redelijk wat gebeuren, maar het komt in orde, want tis nog even.

Groetjes en geniet van het weekend allemaal.
Lindsay

Mieke

Meld misbruik11-6-2010 18:52:32

Dorine

Meld misbruik11-6-2010 20:57:03

een heel aangenaam forum www.ik-trouw.org !!!!!!!

Laura
11-7-2009
 Meld misbruik12-6-2010 8:36:40

Hehe Dorine was me voor, wilde ook net reclame maken voor ons superleuk trouwforum ik-trouw.org. Daar is iedereen lief voor mekaar, geen reclame, niemand die elkaar uitscheldt, en je wordt er echt virendinnen, zeker een aanrader!!

Groetjes, Laura

Dorine

Meld misbruik12-6-2010 12:09:51

en kan alleen maar instemmen met wat Laura schrijft!!!! zeker doen!!!!!

Kelly
4-6-2011
 Meld misbruik14-6-2010 9:12:13

@ Mieke: Een vraag kan je dat niet noemen. Daarentegen heb ik u een vraag gesteld waarop je nog steeds geen antwoord geeft. Maar bon. Ik ga er geen woorden meer aan vuil maken.

Laten we het gewoon gezellig houden op het forum. Als ik mijn mening over iemand geef, zal ik dan steeds staven met een voorbeeld/uitleg waardoor mensen echt weten of ik die persoon ken of mee gewerkt heb. Want uiteindelijk is dit forum er om mensen verder te helpen en juiste/volledige info te geven over iets/iemand.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...