Nu Online
Momenteel zijn er 682 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Accessoires

29-1-2006 14:02:23
Hey,

ik ben gisteren mijn kleedje en schoenen gaan bestellen... Ik liep bijna te zweven en kan het nog steeds niet geloven. Was het maar al zover!

Nu vraag ik mij echter af hoe jullie het aanpakken om de accessoires te kiezen. Ik ben nog op zoek naar juweeltjes, dingetjes voor in mijn haar, een handtasje... maar ik heb een speciaal kleur kleed en vraag mij af hoe je zeker weet of dat allemaal samen past.

En hoe weet mijn ventje in welke kleuren hij mag kijken voor zijn costuum?

Groetjes,
Lieve

Lieve
1-9-2006
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 590

Lindsay
6-5-2006
 Meld misbruik29-1-2006 14:38:51

Voor het kostuum is het vrij eenvoudig. Ik heb een stukje stof meegekregen van mijn kleed. Als je dat laat zien in de winkel voor je vriend zijn kostuum, kiezen de verkoopsters wel een passende kleur. Dan ziet natuurlijk je vriend wel de kleur van je kleed. Maar persoonlijk vind ik dat niet erg.

De juwelen vind ik moeilijker. Het makkelijkste is natuurlijk in de winkel van je kleed, als je je kleed past. Maar daar vind ik mijn smaak niet. Dus is het niet zo simpel, niet enkel voor de kleur, maar ook of de lengte van de collier bv. wel past bij je topje...

snoepie
16-9-2006
 Meld misbruik29-1-2006 16:27:47

mijn ventje en ik hebben onze kleren in dezelfde winkel gehaald. Terwijl ik voor de 2e x paste, kwam de verkoopster even piepen en toen liep ze vlug naar het stuk voor de heren en zocht iets bijpassends. Ik heb wel zijn kostuum al gezien en het zal prachtig zijn.
Voor accessoires hebben ze mij in de winkel ook een kettinkje en armbandje aangedaan. Natuurlijk was ik verkocht (al was het natuurlijk weer vééél centjes). xxxxxxxxx

Debra
11-8-2006
 Meld misbruik30-1-2006 11:37:11

Hoi Lieve,

Mijn trouwjurk komt van Linea Raffaëlli in Brugge. Daar hadden ze bij mijn kleedje een bijpassend armbandje en ketting. Ik heb ze erbij besteld want het plaatje was af! En uiteindelijk viel het nog heel goed mee van prijs (121 euro voor de beide). In heel veel bruidswinkels hebben ze bijpassende accesoires. Ikzelf woon nu in Oostende en bij Scarpellini hebben ze wel nog redelijk veel vind ik!

Grtz Debra
11/08/06
http://debraenjantjetrouwen.bruilloftsite.nl

Sylvie
11-3-2006
 Meld misbruik30-1-2006 13:07:45

Voor juwelen ben ik bij Wim Meeussen gaan kijken. 'k Reageer nogal gemakkelijk op juwelen die niet van goud zijn en 'k wou absoluut het risico niet lopen op daar met ontstoken oren of een rode hals op m'n trouwdag te staan. Natuurlijk, als je voor echt goud gaat, dan wordt het wel duurder hé. Maar de oorringen heb ik voor m'n kerstmis van m'n vriend gekregen en 't halssnoer van m'n ouders. Speldjes voor in m'n haar heb ik gewoon bij de kapper gekocht. Alhoewel ik daar nu wel begin over te twijfelen, misschien ga ik gewoon niks in m'n haar steken. En een handtasje neem ik zeker niet mee. Ik ga aan de ceremoniemeester een tasje geven waar alles inzit, en een zakdoekje ga ik wel aan m'n toekomstige geven, dat zal wel in zijn broekzak kunnen :-)
En voor de rest: ik loop constant rond met een staaltje van de stof van m'n kleed, zodat ik dat overal kan tegen houden (bv bij de kleertjes van de bruidskindjes). En je kan dat wel heel discreet aan een verkoopster tonen hoor, zonder dat je vriend het ziet!

Groetjes,

Sylvie
11/03/06

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...