Nu Online
Momenteel zijn er 429 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vrijgezellenfest

10-6-2010 13:27:08
Hallo,
ik ben net 3 jaar in nederland en heb eigenlijk niet echt veel vrienden hier, en nu willen de vrienden van mijn verlofde voor mij een vrijgezelenfeest doen!! maar zo dikke vrienden zijn we niet echt. Ik weet niet wat ik moet doen. En wie betaalt eigenlijk zo'n fest??? Mijn schoonmoeder zegt dat het de vrienden betaalen, maar die zijn eigenlijk best gierig!!!

Venesa
17-9-2010
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 428

Kelly
4-6-2011
 Meld misbruik10-6-2010 14:00:01

Ik vind het leuk van die vrienden om iets te organiseren voor u. Zeker omdat je ook zegt dat je niet veel volk kent. En over gierig zijn: het is vooral de attentie die telt he. Vind het echt heel leuk van hen om dat te doen. Ik zou gewoon toehappen als ik van u was! Er zijn bruidjes hier die zelfs grote vriendenkring hebben en die niets voor de bruid organiseren.

nele
17-7-2010
 Meld misbruik10-6-2010 14:42:10

Ik volg Kelly volledig. Wat ben je met 100 vrienden als er geen een ervan je vrijgezellen wilt regelen. En gierig is het niet alleen hoor niet iedereen is zo gezegend met een dikke portemonee.
Ik heb een grote groep die meegaat maar ze zijn wel al lang aan het plannen. Ik weet dat ik mijn 2 pollekes mag kussen voor mijn organisator.
En andere mensen hebben soms geen vrijgezellen dat is pas erg.

Ik zou het zeker aannemen. Gewoon een leuk feestje.

Kunnen uw vrienden van Belgie niet overkomen? Er komen mensen van frankrijk af voor mijn vrijgezellen dus ...

xxx

Jolien
6-8-2011
 Meld misbruik10-6-2010 18:28:30

Als die vrienden dat willen doen voor jou, beschouwen zij jou waarschijnlijk toch als vriendin, of toch close genoeg om een vrijgezellen voor jou te organiseren. Dat doen ze toch niet zomaar? Ik vind het precies superlief van hen! Op ingaan en van genieten ;)

Venesa
17-9-2010
 Meld misbruik11-6-2010 3:11:31

wij wonen gewoon in nederland, ik zag pas heel laat dat de meeste mensen hier uit belgie zijn. maar zo praaten ze ook nooit met mijn, hun waren niet ens op bezoek toen we gingen samenwonen. en met gierig bedoel ik niet een dikke portemonee, wij zelf hebben er geen. Ik weet het echt niet maar bedankt voor jullie reacties.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...