Terug naar overzicht
Hoi Halloki, die vraag heb je toch al nog eens gesteld, niet? Ik heb dezelfde rok, maar wel een andere top, staat in hun catalogus net ernaast, zo'n bewerkte top. Supermooie rok hé! Ik heb gisteren m'n eerste pas gehad en ben nog aan 't nagenieten... Wanneer mag jij nog eens gaan passen? Tine07/08/2010
Ja maar ik kreeg weinig reactie. Ik ben vorige week gaan passen en het is echt mooi. Heb jij al een idee van boeket enzo?
Nog geen enkel idee! Begin juli ergens gaan we eens tot bij de bloemist, ik ga hem denk ik gewoon de foto tonen en hem laten doen wat hij denkt dat goed is. Ik ken zelf te weinig van bloemen. Leuk hé, zo gaan passen! Waar ben je nog naar op zoek?
Enkel nog bedankjes & bruidsboeket
Voor de bedankjes gaan wij waarschijnlijk klavertjes vier geven die de mensen dan eerst nog zelf moeten planten. We hebben er eentje kunnen proberen en da's echt tof! Maar 't hangt ervan af in welke richting je zoekt natuurlijk.
Inderdaad leuk! Waar kan je die vinden?Een tafelthema hebben we ook nog nodig. Een boeket ondertussen gevonden, ik ga voor calla's
Te vinden op www.bedankjes.nl , echt heel tof, en ze groeien echt goed want we hebben ze al moeten verpotten terwijl we ze pas een weekje geleden hebben geplant! Calla's zie ik ook graag, maar ik denk dat ik de fotograaf zijn ding ga laten doen. Ik vertrouw er echt op dat hij er iets moois van gaat maken, en zo word ik ook nog een beetje verrast.