Nu Online
Momenteel zijn er 468 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

schietkanon

10-6-2010 16:30:48
Hey,
Wij zijn op zoek naar een schietkanon? Weet iemand waar we deze kunen huren? In regio Eeklo-Gent mag beetje verder zijn ook. Volgende week ist schieting en hebben dat nog niet gevonden dus help!! Want veel tijd is er niet meer.
Grtjs Tina

tina
19-6-2010
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 2142

Lindsey
18-6-2010
 Meld misbruik10-6-2010 17:25:20

Hey Tina,

wij zitten met hetzelfde probleem.
Van de gemeente uit mogen we geen schoten doen met poedermengsels, enkel een gaskanon gebruiken.
Daarom hebben we een ton gezocht en daarin gaan we voetzoekers gooien.
Dat is leuker dan kijken naar een gaskanon hé.
En knallen zal het in ieder geval ook doen.
Onze schieting is volgende donderdag.

Nog veel plezier met jullie voorbereidingen!!

Lindsey

tina
19-6-2010
 Meld misbruik10-6-2010 19:29:18

Ik krijg er de kriebels van. Ik zou echt wel een schietkanon willen en is ook volgende donderdeag. Maar weet nie of dat nog wel lukt! Hoe ist bij jullie met de zenuwen lindsey , want jullie trouwen maar dagje voor ons en bij mij ist enorm, de zenuwen. Krijg zelfs puistjes terwijl ik dat in jaren niet gehad heb, gewoon de stress zeker? Ik loop allesinds op de toppen van mn tenen. En nu zeker want op de teller staat nog 8 dagen en 4u. Maar wil echt dat het in orde is. Grtjs e dikke zoen x

Lindsey
18-6-2010
 Meld misbruik15-6-2010 9:08:45

Dag Tina,

de stress is niet te doen. Ik ben zo nerveus. Niet zozeer voor de trouw zelf maar om alles op tijd klaar te krijgen...
Nog allemaal kleine dingen te regelen.
Nog 2 dagen ...
En mijn ventje ... die is de rust zelf. Wou dat ik dat ook kon.
Geniet in ieder geval nog van de voorbereidingen en vooral van jullie dagje!!

X

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...