Terug naar overzicht
Hey Tina, wij zitten met hetzelfde probleem.Van de gemeente uit mogen we geen schoten doen met poedermengsels, enkel een gaskanon gebruiken.Daarom hebben we een ton gezocht en daarin gaan we voetzoekers gooien.Dat is leuker dan kijken naar een gaskanon hé.En knallen zal het in ieder geval ook doen.Onze schieting is volgende donderdag.Nog veel plezier met jullie voorbereidingen!! Lindsey
Ik krijg er de kriebels van. Ik zou echt wel een schietkanon willen en is ook volgende donderdeag. Maar weet nie of dat nog wel lukt! Hoe ist bij jullie met de zenuwen lindsey , want jullie trouwen maar dagje voor ons en bij mij ist enorm, de zenuwen. Krijg zelfs puistjes terwijl ik dat in jaren niet gehad heb, gewoon de stress zeker? Ik loop allesinds op de toppen van mn tenen. En nu zeker want op de teller staat nog 8 dagen en 4u. Maar wil echt dat het in orde is. Grtjs e dikke zoen x
Dag Tina, de stress is niet te doen. Ik ben zo nerveus. Niet zozeer voor de trouw zelf maar om alles op tijd klaar te krijgen... Nog allemaal kleine dingen te regelen.Nog 2 dagen ... En mijn ventje ... die is de rust zelf. Wou dat ik dat ook kon.Geniet in ieder geval nog van de voorbereidingen en vooral van jullie dagje!! X