Terug naar overzicht
Leuke ideeën voor wat?
Dag Pascale, Hoe wil je de indeling van je dag? Wat verwacht je kwestie eten? grtjs
trouw alleen voor de wet! snamiddags trouwen en dan een leuk feestje bouwen, we houden niet om aan tafel te zitten niet zo n stijf gedoe t moet er losjes aan toe gaan! maar willen toch iets te eten aanbieden!grtj
wij trouwen in september met rent a priest...omdat ook wij er geen schatten aan willen spenderen hebben we gekozen om de ceremonie te laten doorgaan bij mijn ma in de tuin en daarna een barbecue te doen voor de familie. in de avonduren zakken we af naar mijn ma haar café waar we een drink organiseren voor familie en vrienden. zal zo al duur genoeg worden. voor mijn kleed ga ik treinen naar lille want daar zou een grote zaak zijn waar je voor een redelijke prijs al een mooie trouwjurk kan kopen (tati marriage) goedkoopste 100 euro de duurste 500 euro of zo. ik heb een bakker gevonden die voor ons een bruidstaart voor 70 mensen in 4 lagen wil maken voor 175 euro. vervoer en muziek worden gratis verzorgd door vrienden. Nu weet ik niet wat precies je vraag was maar goedkoop kan je er ook een leuke dag van maken. Hoor is rond bij vrienden en familie hoe zij jullie kosteloos kunnen helpen....
bedankt zal ik zeker doen! had ook gedacht aan een drink met allerlei hapjes enz...moet nog een dj vinden aan een redelijke prijs! en dan nogliefs in de omgeving van herk de stad limburg.