Nu Online
Momenteel zijn er 312 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

leuke ideeen!

10-6-2010 17:13:43
hoi wij trouwen in sept wie kent er leuke ideeen die vooral niet duur zijn? daar we alles zelf moeten bekostigen en willen er toch een leuke dag van maken
grtj pascale

pascale
2-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1119

Jolien
6-8-2011
 Meld misbruik10-6-2010 18:51:05

Leuke ideeën voor wat?

christel
5-6-2010
 Meld misbruik11-6-2010 8:12:16

Dag Pascale,

Hoe wil je de indeling van je dag?
Wat verwacht je kwestie eten?
grtjs

pascale
2-7-2010
 Meld misbruik22-6-2010 20:09:56

trouw alleen voor de wet! snamiddags trouwen en dan een leuk feestje bouwen, we houden niet om aan tafel te zitten niet zo n stijf gedoe t moet er losjes aan toe gaan! maar willen toch iets te eten aanbieden!
grtj

pascale
2-7-2010
 Meld misbruik22-6-2010 20:09:58

trouw alleen voor de wet! snamiddags trouwen en dan een leuk feestje bouwen, we houden niet om aan tafel te zitten niet zo n stijf gedoe t moet er losjes aan toe gaan! maar willen toch iets te eten aanbieden!
grtj

saskia
18-7-2020
 Meld misbruik1-7-2010 13:59:56

wij trouwen in september met rent a priest...omdat ook wij er geen schatten aan willen spenderen hebben we gekozen om de ceremonie te laten doorgaan bij mijn ma in de tuin en daarna een barbecue te doen voor de familie. in de avonduren zakken we af naar mijn ma haar café waar we een drink organiseren voor familie en vrienden. zal zo al duur genoeg worden. voor mijn kleed ga ik treinen naar lille want daar zou een grote zaak zijn waar je voor een redelijke prijs al een mooie trouwjurk kan kopen (tati marriage) goedkoopste 100 euro de duurste 500 euro of zo. ik heb een bakker gevonden die voor ons een bruidstaart voor 70 mensen in 4 lagen wil maken voor 175 euro. vervoer en muziek worden gratis verzorgd door vrienden. Nu weet ik niet wat precies je vraag was maar goedkoop kan je er ook een leuke dag van maken. Hoor is rond bij vrienden en familie hoe zij jullie kosteloos kunnen helpen....

pascale
2-7-2010
 Meld misbruik2-7-2010 0:47:06

bedankt zal ik zeker doen! had ook gedacht aan een drink met allerlei hapjes enz...moet nog een dj vinden aan een redelijke prijs! en dan nogliefs in de omgeving van herk de stad limburg.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...