Nu Online
Momenteel zijn er 675 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Feestzalen gezocht regio Wevelgem - Kortrijk

10-6-2010 17:43:35
Hallo!!!

Zondag heb ik na een gezellig dagje vol verrassingen mijn vriendin ten huwelijk gevraagd.
De lange zoektochten en organisaties zijn dus ook voor ons begonnen.

Het eerste wat we nu aan het zoeken zijn, is een feestzaal dat nog op 16 juli 2011 vrij is.
Heeft er iemand ideeën omtrent feestzalen regio Wevelgem (Lauwe, Kortrijk, Marke, Gullegem,...)

We hebben er al een paar op het oog, maar alle suggesties en eventuele ervaringen zijn welkom.

Alvast bedankt!

Dries
16-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 22 | Gelezen: 2650

Jana
9-7-2011
 Meld misbruik10-6-2010 17:46:44

Salons Ten Bogaerde - Kortrijk was bij ons ook een optie.
Wij hebben dan gekozen voor De Oude Melkerij - Gits (Roeselare), omdat wij graag die open ruimte zien.

Dries
16-7-2011
 Meld misbruik10-6-2010 17:53:45

Alvast bedankt Jana,
we zullen eens de locaties bekijken en kijken of een eventuele verplaatsing naar gits haalbaar is.

Astrid
20-8-2010
 Meld misbruik10-6-2010 18:25:41

Hallo,
Proficiat hoor zeg. ivm met de zalen wij zijn naar het vijverhof gaan kijken, de cortina heb je ook in wevelgem, in Roeselare heb je de cofar of in Hooglede de vossenberg. Wij hebben uiteindelijk gekozen voor Maelstede in Kuurne tot nu toe zijn we zeer tevreden over de manier van "zaken" doen. Alles verloopt heel vlot en zo goed als alles is mogelijk en we zijn zeer op ons gemak bij die mensen.
Veel succes bij jullie zoektocht !!!
groetjes
Astrid

nathalie
2-7-2010
 Meld misbruik10-6-2010 18:42:02

Hallo,

Nadat wij salons ten boogarde hadden genomen hebben we toch voor een andere gegaan.
Als je met grote groep bent kan ten boogaerde goed zijn,maar voor kleinere groep en er is nog een feest in de grote zaal wordt je benadeeld,dat is ook de reden waarom wij dan toch geanuleerd hebben en iets anders genomen hadden.
Nu gaan we naar Goed ten houte in kortrijk,zeer mooi van streek en veel groen en zeer mooi errond,als er kindjes zijn is het ook SUPER voor hun daar.
De cofar in roeselare is ook goed heb ik horen zeggen.

groetjes

Eline
31-7-2010
 Meld misbruik10-6-2010 18:47:26

Proficiat.
Den Brigand in Kuurne en Maelstede.
In Wevelgem Het Vijverhof.

Groetjes

Stefanie
27-8-2010
 Meld misbruik10-6-2010 18:53:20

Recent naar trouw in Cortina in Wevelgem geweest, was zeer goed!

kelly
24-6-2011
 Meld misbruik10-6-2010 19:19:30

Hallo ,

Allereerst welkom !

Cortina en 't vijverhof zijn beide mooie en leuke locaties.
als het iets verder mag , ik vond de passim in ieper ook wel een hele mooie zaal hebben . ge hebt ook enen in pittem en in kuurne.

Stephanie
5-2-2011
 Meld misbruik10-6-2010 19:33:29

wij trouwen in Carlton in Marke, zeer leuke zaal, we krijgen altijd snel antwoord op onze mailtjes, stonden ook open voor onze alternatieve viering (die ook daar zal zijn) en geven veel tips etc...

valerie
13-11-2010
 Meld misbruik10-6-2010 20:31:36

Hallo Dries,
proficiat met jullie verloving!
wij hebben geboekt bij Alta Ripa te Avelgem-Outrijve,
is een klassieke,stijlvolle zaal,naar t'schijnt lekker van eten..hopen we toch ;)
gr Valerie

eline
20-5-2011
 Meld misbruik10-6-2010 20:35:34

hoi hoi

wij trouwen in Ter Eeste in Roeselare
dat is de rodenbachbrouwerij
zeer morantisch hoor, tussen de houten vaten :)
veel suc6

Annelies
2-10-2010
 Meld misbruik11-6-2010 9:09:43

Alta Ripa in Avelgem of Cofar in Roeselare

Dries
16-7-2011
 Meld misbruik11-6-2010 12:07:47

Olala, veel reacties.
Vanavond spring ik met de vriendin voor onze pc en we zullen eens al jullie zalen bekijken.
Alvast bedankt iedereen!

Lindsay
9-10-2010
 Meld misbruik11-6-2010 15:25:43

Wij hebben ons feest in het Lindenhof in Deerlijk. Is niet ver van Kortrijk.

Groetjes Lindsay

mieke
14-5-2011
 Meld misbruik11-6-2010 19:18:15

Hallo,

Wij hebben verschillende zalen bezocht en we hebben voor salons Rembrandt gekozen, het is er heel mooi,mooie zaal en tuin, tafels zijn mooi aangekleed, goeie prijs ,jullie kunnen daar blijven slapen, ook de genodigden.Je mag ook een cadeau kiezen .
Je kan eens kijken op de site.

Veel plezier verder
groetjes Mieke

Dorine

Meld misbruik11-6-2010 20:53:22

Wil je heel graag tenstelligste Vijverhof in Wevelgem aanbevelen, we hadden daar het trouwfeest van onze dochter en echt het was piekfijn in orde, zeer lekker, verzorgd, aangenaam. Niet alleen het bruidspaar maar ook de familie krijgt een warme ontvangst. En misschien een tip, wij verbleven, met het gezin in het hotel Bell-X. Heel leuk.

dave

Meld misbruik14-6-2010 19:49:46

beste
ik kan een zaal aanbieden regio ingelmunster.

Dries
16-7-2011
 Meld misbruik16-6-2010 12:10:30

Dag Dave,
En welke zaal is dit dan?

C.

Meld misbruik17-6-2010 21:20:35

Waar wij nu heel goed gevaren hebben is een nieuw opkomende zaal: Ferme d Ecavée. Is in Celles. Prachtige locatie! Je moet maar een op google kijken. Groetjes en succes met je verdere zoektocht!

Eveline
18-7-2009
 Meld misbruik18-6-2010 13:43:17

Hallo,
wij hebben ook gekozen voor Salons Rembrandt zoals Mieke.
En wij waren er heel blij mee!
Ik vind het een super zaal!
Groeten Eveline

laura
10-6-2011
 Meld misbruik24-7-2010 22:41:19

Wij zullen maandag eens bellen naar het vijverhof in wevelgem, hopelijk is dit nog vrij!

laura
10-6-2011
 Meld misbruik1-8-2010 8:30:28

We zijn gisteren een kijkje gaan nemen in het Vijverhof in Wevelgem en we waren direct enthousiast en hebben dan ook direct toegezegd, dus nu staat eindelijk de datum en zaal vast! We hebben het wel een dagje vroeger moeten zetten, eerst wou ik op zaterdag elf juni maar aangezien het alle zaterdagen in de zomer al volzet is, hebben we het op de dag ervoor, een vrijdag, gezet.

Lobke
31-8-2012
 Meld misbruik26-2-2012 19:30:51

Den Oesterput Wevelgem

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info