Terug naar overzicht
het bruisparadijs in kapellen?Blobos uit Geel?
Hey,Wij zullen ook met een bus rijden op onze trouw. Dit was niet moeilijk omdat mijn vader er één heeft. Het is een dubbeldekker uit Engeland. Wij zijn wel van de regio Dendermonde, maar als u echt interesse heeft kan u altijd een e-mail sturen naar mijn vader (chantelly@skynet.be) Als u dan wil kunnen wij altijd enkele foto's van de bus naar u sturen. Wij kunnen wel zorgen voor de bus maar hebben geen ceremoniemeester. Wanneer gaan jullie trouwen?? Wij op 21 mei 2004.Groetjes,Kelly
Bedankt voor de tips. We hadden eerder een oldtimerbus in gedachten. Toch bedankt !Wij trouwen op 4 december. Voor jullie begint het echt wel te korten ! Da's tof ! Is alles al geregeld ?
Wel alles is bijna geregeld, alleen nog het boeket en enkele details. Heb ook maandag de uitnodigingen verstuurd en nu zal het lastige werk beginnen.. de tafelschikking! Dat is echt het moeilijkste aan het hele avondfeest. Ik wens jullie nog veel succes in de zoektocht en maak er een toffe dag van hé (want naar het schijnt is hij snel voorbij)!Groetjes,Kelly
Jij ook heel veel succes en geniet er van 21 mei !
hoeveel kost dat zo een busje?groetjes,Emmely
wij hebben er nu één gevonden (voor 25 personen) die 745 € kost. In het bruidsparadijs kost een gelijkaardige 850 € (of toch in de buurt van). Vele goedkoper geraak je volgens mij niet. Er zijn ook nog kleinere busjes (tot 15 personen) en die kosten een goeie 500 à 600 €
De betaalbare videoreportage.Met 2 camera’s ,en goedkoper dan elders:www.videomanie.be