Terug naar overzicht
Hallo mede-bruidjes.
Graag zou ik eens een kijkje gaan nemen in cachet in Antwerpen voor mijn droomjurk. Nu vind ik nergens de openingsuren en -dagen van de winkel.. Weet iemand van jullie deze? Moet je voor het passen ook een afspraak maken of mag je er zo langs gaan?
Alvast bedankt!
Hey Anika , Ze zijn gesloten op zondag en maandag. De rest van de week is het van 10 tot 18 u dacht ik. Ben dinsdag daar nog geweest en heb een héél mooi suite kleed gekocht , tis echt de moeite om een s tot daar te gaan ! Grtjs Wendy
Voor bruidsjurken kan je best een afspraak maken, dan ben je zeker dat ze tijd hebben voor jou.
Ik heb voor mijn bezoekje gebeld die week en de dame zij me dat dit zeker niet nodig was :) Hebben wel maar 2 paskotjes waarvan er meestal maar eentje wordt gebruikt denk ik... Groetjes Kitty
Bedankt voor de info! Ik ga er binnen twee weken eens piepen.. Alleen nu maak ik me zorgen of ik het best niet nog wat kan laten wachten! Ik trouw April, maar zou graag toch nog zeker 5 -10 kg willen afvallen... Is het dan al wel goed dat ik nu voor een kleedje ga? Ik wil immers dat mijn kleedje perfect wordt! x
Bedankt voor de info!
Ik ga er binnen twee weken eens piepen.. Alleen nu maak ik me zorgen of ik het best niet nog wat kan laten wachten! Ik trouw April, maar zou graag toch nog zeker 5 -10 kg willen afvallen... Is het dan al wel goed dat ik nu voor een kleedje ga? Ik wil immers dat mijn kleedje perfect wordt!
x