Terug naar overzicht
hey ikzlf trouw niet voor de kerk maar mijn vriendin heeft 300 euro betaalt voor de kerk dus ik denk dat het wel de normale prijs is groetjes
hey dat is de kostprijs voor een kerk. Wij moeten ook zoveel betalen. Duur hé....maar we hebben wel een rode loper in de kerk. in sommige kerken heb je dat niet dan moet je dat nog bijbetalen enzo.erg hé. Trouwen is zeker niet goedkoop
De officiële prijs opgelegd door het bisdom is 200 EUR. Daarbovenop staat het elke parochie vrij meer te vragen.Dus het is zeker geen abnormale prijs.
Hallo Ineke Wij betalen ook 250 euro voor de kerk.Bij ons zit de rode loper er wel bij.Vele groetjes Ellen
Hoi Ineke,Wij betaalden 257 € alles inbegrepen, met rode loper tot aan de auto's erbij.Dus: dat is een héél normale prijs.Groetjes,Sophie
Ja, komaan zeg, wij betaalden voor onze documenten voor het gemeentehuis ook al 125 euro... En dat geld gaat niet alleen naar de pastoor hoor... die krijgt er nog niet eens de helft van, het wordt dan ook weer gebruikt voor dopen en begrafenissen, want die zijn dan wel weer gratis... Ja, inderdaad, wij moeten ook 200 euro betalen, maar je moet eens zien wat je aan al de rest uitgeeft... een auto huren bv., dat vind ik ook veel geld, dus ja, je zal keuzes moeten maken...
Hoi,Dit is de normale prijs hoor! Wij betalen 244 euro. Vind ik een heel raar bedrag maar kom. Ik had op 250 euro gerekend. Ook bij ons is een rode loper inbegrepen, het zou daar nog aan mankeren! Ja het kost veel geld maar ja men wil het erbij...! Ook wij!Grtz Debra11/08/06http://debraenjantjetrouwen.bruiloftsite.nl
Wij betalen nog steeds 200 euro. Vind dat ook al genoeg...Maar als ik jullie prijzen zie, valt het nog wel mee!Isabelle*
Wij betaalde ook 200€ en de rode loper begon maar vanaf binnen (begin van de stoelen)
Hallo Ineke, Bij ons idem dito, 200€ is de vastgestelde prijs van het bisdom en wij moeten € 50 bij opleggen voro een rode loper. Dus je betaalt de gewonen standaard prijs. groetjes ine(ke)