TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
leonie
21-8-2010
|
10-6-2010 20:00:40
Superleuk! Bij mij is het op 9 juli voor de eerste keer passen! Mijn kleedje wordt van 0 volledig op maat gemaakt en ben ook niet gaan passen in de boetieks, dus heb nog niets gezien op mijn lichaam. Ben super benieuwd! :-)
Veel succes nog! L.x
|
|
Edel
7-8-2010
|
10-6-2010 20:29:27
Hey, Ik mag 14 juli terug gaan passen! Ik ben heel benieuwd! Het is de tweede pas dus het zou moeten passen. Als het perfect zit mag ik het kleed al meenemen! Spannend allemaal! Ik kan niet geloven dat het over 57 dagen al zover is! Groetjes, Edel
|
|
Lieve
4-9-2010
|
11-6-2010 9:50:16
Leuk hè!
Ik had woensdag mijn eerste pas. Mijn kleed moet ook nog een beetje ingenomen worden en de sleep laat ik 20 cm korter maken.
Ik heb ondertussen ook juwelen gekozen en het was wel speciaal om het kleed te zien met de juiste schoenen en juwelen.
Nu wachten tot 25 augustus, dan is mijn tweede pas en mag ik mijn kleed als alles goed zit mee naar huis nemen.
|
|
Kathleen
24-7-2010
|
11-6-2010 10:43:59
@Tine, ik heb dat heupenprobleem ook, met als gevolg dat door middel van kopspeldjes, ik overal "vleugeltjes" boven mijn bekkenad van overtollig stof
|
|
Tine
7-8-2010
|
11-6-2010 14:27:54
Leonie, dat is dan echt wel spannend hé! Edel, jij mag je kleedje dan al twee weken eerder gaan halen dan ik. Ik hoop maar dat alles dan ok zal zijn bij mij, want 't is maar 10 dagen voor onze datum... Lieve, ja, die juwelen maken het af hé.
Kathleen, die vleugeltjes ken ik inderdaad, en maar overal speldjes steken :-) Ben benieuwd hoe het er nu uit gaat zien eens het allemaal ingenomen is! Ikke hier nog steeds in de roes na die eerste pas...
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|