Nu Online
Momenteel zijn er 315 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

attentie voor de getuigen

10-6-2010 20:43:25
Dag allemaal,

mijn vriend en ik zouden op het avondfeest een attentie willen geven aan ouders en getuigen;
Nu, onze ouders is niet zo'n probleem, maar voor de getuigen (mijn broerke en de broer van mijn vriend)
had ik iets speciaals willen doen.
Als er iemand leuke ideetjes heeft, laat dan maar komen. Heb niet echt inspiratie :-)

Bedankt

Leen
18-3-2011
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 2526

Ife
15-7-2011
 Meld misbruik10-6-2010 22:48:47

Wij geven aan onze ouders en getuigen gegraveerde wijnglazen (vb: www.bedankjes.nl) ze kosten 17 euro per set van 2. We gaan er een kaartje bijsteken in de aard van: "dankzij jullie konden we samen klinken op ons geluk. We hopen dat jullie dat blijven doen"

Carmen
6-8-2010
 Meld misbruik10-6-2010 23:25:21

Wij hebben de foto van ons trouwkaartje op een bierpul laten drukken en er ook bijgezet: Bedankt getuige, daaronder onze namen en trouwdatum. Die gaan we dan in folie verpakken met zo'n geschenkfles bier....'t zijn alletwee mannen die graag is een pintje drinken. Wat geven jullie de ouders? Dat vind ik zelf best moeilijk...achteraf geven we een vergrootte foto maar op de trouwdag zelf willen we ook graag iets geven. Dus ideetjes zijn welkom!

Annelies
8-5-2010
 Meld misbruik11-6-2010 9:47:17

Wij hebben een ideetje gepikt vanop het forum hier; voor de getuigen gegraveerde parker-stylo's met hun eigen naam in. Met deze pen moesten ze dan de officiele documenten ondertekenen. Ze waren er zeer enthousiast over. Voor onze ouders hebben we de dag zelf een foto laten vergroten en in kader afgegeven. Dit was wel wat kostelijk, maar ook meer dan de moeite waard!

groetjes en succes nog met de voorbereidingen!

Joke
31-7-2010
 Meld misbruik11-6-2010 11:30:26

Ik heb ook lang nagedacht over wat we moesten geven. Maar uiteindelijk hebben we beslist om toch een persoonlijk cadeau te geven.

De getuige van vriend is een grote Anderlecht fan dus gaan we hem een truitje van zijn favoriete club halen en we laten op de achterkant de tekst 'Best man' zetten.

Voor mijn getuige ga ik een juweeltje halen. Armand, oorbellen of ketting, ben er nog niet uit. Dan heeft ze toch een blijvend aandenken.

Groetjes,

Joke

Kaat
21-8-2010
 Meld misbruik11-6-2010 19:38:28

Hallo,

wij hebben voor onze getuigen een champagne-emmer laten graveren ( www.graveerensfeer.nl ), daar gaan we dan een fles champagne insteken en mooi laten verpakken! Onze getuigen drinken graag een glas en zullen daar heel tevreden mee zijn.

Vele groetjes en succes met de zoektocht!

Kaat

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...