Nu Online
Momenteel zijn er 322 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruidegom - das probleem

11-6-2010 8:08:21
Hoi Brides to be,

Bij ons nog slechts 6 dagen en zoals je wss al in een vorig berichtje van me kon lezen, ongelooflijke stress hier

Mijn verloofde heeft zijn pak laten maken op maat bij Café Costume, nu zijn we nog op zoek naar een das,
zijn hemd is gebroken wit, ivoor, heel licht beige.. nogal een moeilijke kleur eigenlijk en we hadden graag een das in dezelfde kleur. Nu had ik een roomwitte das besteld op internet en hij is net ietsje donkerder.
Nu twijfelen we of die wel ok is.. volgens mij gaan we nooit echt dezelfde kleur vinden.
Dus nu weten we niet zo goed wat gedaan eigenlijk...

Kelly
18-6-2010
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 1643

Dorothea
10-9-2010
 Meld misbruik11-6-2010 8:20:10

Met het hemd alle kostuumwinkels van de buurt afgaan en kijken of je er geen vindt van exact dezelfde kleur, vind je die niet, dan kan je de roomwitte das gebruiken, vind je die wel, dan heb je geluk ;)

Fredie
26-6-2010
 Meld misbruik11-6-2010 8:29:47

Hey Kelly,

persoonlijk zou ik geen das van identiek dezelfde kleur als het hemd kiezen omdat je dan geen contrast hebt en zijn das bijna niet te zien zal zijn... Maar kom, het is jullie keuze en als je hem echt helemaal identiek hetzelfde wil als het hemd, kan je die dan niet vinden bij Café Costume ?...

Deborah
17-7-2010
 Meld misbruik11-6-2010 9:06:53

Bij La Baere in Zottegem hebben wij een supermooie das gekocht voor mijn toekomstige! Mijn kleed is ivoor, zijn hemd is ook zo ergens dat kleur maar de das is gebroken wit met lijntjes in verschillende kleuren, zoals gebroken wit, beige, ivoor... Zo past die zeker bij het hemd en bij mijn kleed... Misschien zoiets zoeken? En inderdaad het hemd meenemen naar elke winkel...
Groetjes Deborah

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info