Nu Online
Momenteel zijn er 211 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

afzeggen

11-6-2010 12:24:28
Hallo

Hebben jullie ook veel mensen die afzeggen voor jullie trouwfeest ?
Wij hebben 180 mensen gevraagd en er komen er 130 ongeveer
ik had niet verwacht dat er zoveel mensen niet kunnen komen.

groetjes

lindsey
3-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 15 | Gelezen: 1641

bianca
3-7-2010
 Meld misbruik11-6-2010 12:26:39

hey lindsey

wij hebben 130 genodigden en momenteel komen er al 25 niet
maar ben er zeker van dat dat nog gaat oplopen

niet leuk om dat te horen e
de geendie wijgehoord hebben tot nu toe is om af te zeggen
dat maar snel de rest belt
de geen die echt willen gaan er wel bij zijn

vooral genieten van je dag
gemakkelijker gezegd dan gedaane kweet het :d

Evelyn
24-7-2010
 Meld misbruik11-6-2010 12:34:44

Omgekeerde probleem. :-) We hadden gedacht aan een feest voor 120 man, maar kwamen al gauw aan 150. Met het idee dat er toch wel een paar gingen afzeggen, toch iedereen uitgenodigd. En nu komt bijna iedereen. Wat wel leuk is.

Hopelijk kunnen we het wel allemaal betalen. :-)

Saar
5-6-2010
 Meld misbruik11-6-2010 12:38:48

Uiteindelijk vallen er op de dag zelf ook nog af, niet verschieten, maar iedereen die kwam moest verwittigen en daarvan zijn er 6 niet voor receptie gekomen en 5 voort avondfeest, maar moest wel allemaal betaald worden he, grrrr Maar iedereen die we er echt bij wilden ws er wel en dat maakt het gewoon zo leuk! In totaal waren wij dus met 120 waarvan 85 gebleven zijn voort avondfeest

Els
19-6-2010
 Meld misbruik11-6-2010 13:14:32

wij hadden dat ook en ik had dat ook niet verwacht !

we hadden er 150 uitgenodigd op avondfeest en in het begin kregen we direct heel veel reacties van mensen die kwamen, dus wij dachten al jipie iedereen komt
maar degenen die niet komen laten dit meestal pas zo laat mogelijk weten ...
wij hebben er nu uiteindelijk 118 op avondfeest. .. is bijna 1/3 dat niet komt :-(

Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik11-6-2010 13:39:45

Hier beetje omgekeerd probleem... tot nu toe één gezin dat hun vakantie al 'n jaar op voorhand had geboekt, dus wisten we al en kon je nauwelijks nog meetellen, maar goed, 't is wel familie van aanstaande en 'n vriend van mij die ook allang op voorhand wist te zeggen dat die dan weg is.
Moet wel zeggen dat wij zowat al die mensen allang op voorhand hadden laten weten dat we 24 juli gingen trouwen, dat kan wel meespelen. Nuja, er zijn ook nog 3 weken, dus kan nog wel, maar van 120 genodigden van avondfeest, denk ik dat 110 mensen wel komen.
Voor receptie verwacht ik iets meer afmeldingen, maar ja, je staat al ietsje verder van die mensen en die gaan daarvoor ook hun vakantie er niet helemaal naar regelen.

ingeborg
17-7-2010
 Meld misbruik11-6-2010 14:01:57

Oei!
Nu heb ik wel (nog meer) stress!
Als da bij ons gebeurt... we zijn al met niet veel, 80 of zo voor receptie die gevraagd zijn, mett suite erbij en avondfeest met 65 die gevraagd zijn en dan extra dessertbuffet een 20 tal, waarvan al 4 niet kunnen....

Zou jammer zijn!

Heb bijna nog geen bevestigingen gehad zeg, gevraagd om voor 21 juni iets te laten weten. Vreemd hé zo laat een seintje geven.

Straks moeten we zelf nog gaan rondbellen.....

Inge
26-6-2010
 Meld misbruik11-6-2010 14:03:49

wij hebben er 210 uitgenodigd. zijn er momenteel 150 die kunnen. nog een aantal mensen dienen te bevestigen

Nathalie
17-7-2010
 Meld misbruik11-6-2010 14:18:20

Wij hadden 180 mensen uitgenodigd op de receptie, en tot nu toe hebben er al een 35 afgebeld, maar dit hadden we wel verwacht.
Op het avondfeest hebben we er 140 uitgenodigd, en hiervoor hebben er nu al 6 afgebeld.
Dus zo een beetje als we verwacht hadden.

lisa
17-7-2010
 Meld misbruik11-6-2010 15:17:08

Hey lindsey,

Wel jammer dat er zoveel mensen niet kunnen komen, maar hopelijk kunnen de voor jullie belangrijkste mensen er wel bij zijn :)
Wij hebben 182pers voor het diner uitgenodigt. Momenteel hebben er 160 bevestigd.
Voor de receptie waren er 220 genodigden en komen er tot nu al 193.
Bij ons lijkt het dus wel mee te vallen, ze hebben t/m 25/06 om nog te bevestigen.

We hebben met kerst bij onze kerstkaart wel een "save-the-date" kaartje gedaan. Weet niet of dat er iets aan geholpen zal hebben...

Jennifer
30-7-2010
 Meld misbruik11-6-2010 18:30:15

wij houden het iets kleiner,

van de 90 die uitgenodigd waren, hebben er 5 afgezegd.
Vind het al bij al nog meevallen... maar ik denk dat da bij iedereen wel voorvalt
xxx groetjes

Nathalie
17-7-2010
 Meld misbruik13-6-2010 21:54:53

Bij ons beginnen ze sinds vandaag af te bellen.
Nog maar 109 meer voor het avondfeest en evenveel voor de receptie.
Heel veel neven en nichten van mijn aanstaande bellen af, toch wel veel van wie we het niet verwacht hadden.

Nathalie
17-7-2010
 Meld misbruik13-6-2010 21:55:01

Heel veel neven en nichten van mijn aanstaande bellen af, toch wel veel van wie we het niet verwacht hadden.

Nathalie
17-7-2010
 Meld misbruik13-6-2010 21:55:11

Nathalie
17-7-2010
 Meld misbruik13-6-2010 21:55:19

Dorien
3-7-2010
 Meld misbruik15-6-2010 11:58:36

Ik had er 190 uitgenodigd, maar 13 afgebeld. Normaal zeggen ze zo'n 10% dat afbelt, maar daar komen we net niet... Als de belangrijkste mensen er maar zijn he! Een feestje wordt het toch!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info