Nu Online
Momenteel zijn er 314 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

openingsdans

11-6-2010 12:24:33
hey hey mede bruidjes :d

pffff maandag komt onze dj voor een bespreking
maaaaaaaar............nu hebben we nog altijd geen openingsdans:s
we geraken er niet aan uit
het moet gaan over vriendschap en dan liefde
dat we blij zijn met elkaar en alles zouden doen voor elkaar
liefst in het nederlands (mijn ventje verstaat het anders niet)
of engels mag maar moet de vertaling vinden

help mij .....

groetjes

bianca
3-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 17 | Gelezen: 1347

Gwen
14-5-2010
 Meld misbruik11-6-2010 12:57:26

Kies gewoon een nummer waar julie je goed bij voelen hoeft toch niet echt over vriendschap en liefde te gaan, tenzij je dat wilt natuurlijk.

Wij hadden :
Dirty dancing - I had the timeof my life
Glenn Medeiros - Nothing's gonne change my love for you

Misschien ben je hier iets mee, hopelijk vind je iets!

gwen

joke
1-8-2009
 Meld misbruik11-6-2010 13:08:42

hey,

wij hadden stef bos - ik heb je lief. ook belangrijk : het is niet zo'n lang liedje ;)

groetjes!

joke

P.S. dan heb je natuurlijk ook nog de klassiekers van clouseau (bijv heb ik ooit gezegd) of vlieg met me mee naar de regenboog van paul de leeuw

inge
21-8-2010
 Meld misbruik11-6-2010 14:49:09

Wij hebben het liedje van Clouseau:
Wat ik voor je voel"

Niet rood maar donkerblauwe schemer
Niet hart maar zachtjes aan en zwoel
Niet snel maar zuiver en integer
Niet lachen, mijn leven krijgt een doel
Geen tranen maar passie in je ogen
Geen schater maar een glimlach rond je mond
Geen donder maar altijd regenbogen
Geen twijfel, jij bent de ochtendstond

refr.:
    Da's is wat ik voor je voel
    Meer dan gevoel
    Da's nu mijn leven
    Jij bent het doel
    Da's wat ik voel
    Jij bent het doel

Niet ergens maar heel diep hier van binnen
Niet denken maar leven op gevoel
Met lichaamstaal en niet met lange zinnen
Jij ademt, mijn leven krijgt een doel
Geen duivel maar engelen die zingen
Geen stormwind maar een briesje in de nacht
Niet even maar eindeloos beminnen
De liefde waar ik op heb gewacht

refr.

Ja voor altijd wil ik bij je zijn
Je bent niet meer alleen
En de hemel slaat zijn armen om ons heen
Woooohhoh

Da's is wat ik voor je voel
Meer dan gevoel
Da's nu mijn leven
Jij bent het doel
Da's wat ik voel
Meer dan gevoel
Da's nu mijn leven
Jij bent het doel
Da's wat ik voel
Jij bent het doel...

kelly
24-6-2011
 Meld misbruik11-6-2010 15:59:57

Bij ons is het nog ver weg natuurlijk ,

maar toch hebben wij al een liedje. Wij gaan lonestar - Amazed nemen.

http://www.youtube.com/watch?v=kJyJwbAa1i8

we kregen beide kiekevel toen we dit liedje voor de eerste keer hoorden enkele maanden geleden , ondertussen nog eens geluisterd en krijg nog steeds hetzelfde gevoel , dus wordt het deze.

Maar ja het is natuurlijk geen Nederlands. zou niet echt weten welk aan te bevelen want wij zijn niet zo voor Nederlandstalige liedjes. alhoewel dat liedje van Tom Waas in men hoofd blijft hangen , maar ja tis ook aanstekelijk :)

enfin , ja misschien zoiets van : dit is het mooiste , mooiste moment... ik ken de zanger niet echt hoor , vind ik wel nog leuk ^^

Fredie
26-6-2010
 Meld misbruik11-6-2010 17:01:53

'You are' van Dolly Parton ? Toch gewoon prachtig...
Of 'Everytime I look at you' van Il Divo ?
Zijn wel alletwee slows en in het Engels. Maar maakt de taal feitelijk zoveel uit als het nummer mooi is ?

Wendy
28-5-2011
 Meld misbruik11-6-2010 18:13:21

"Hou me vast" van volumia.

Jolien
6-8-2011
 Meld misbruik11-6-2010 18:23:46

Bart Peeters heeft ook een aantal mooie songs!

sam
18-6-2010
 Meld misbruik11-6-2010 20:28:09

hoi,@ kelly wij hebben ook lonestar met amazed. echt wel een bangelijk liedje.
Krijg er kippevel van.
Grts vital en sam.

Carmen
6-8-2010
 Meld misbruik11-6-2010 21:36:13

Misschien al oud en ik ben niet zo'n fan van Ingeborg maar ik hoorde daarstraks nog eens 'door de wind, door de regen' en toen dacht ik aan jouw berichtje hier. Als het Nederlands moet zijn en je wilt echt een mooie tekst, dan denk ik toch dat dit liedje ook echt wel kan!

Carmen
6-8-2010
 Meld misbruik11-6-2010 21:36:21

Misschien al oud en ik ben niet zo'n fan van Ingeborg maar ik hoorde daarstraks nog eens 'door de wind, door de regen' en toen dacht ik aan jouw berichtje hier. Als het Nederlands moet zijn en je wilt echt een mooie tekst, dan denk ik toch dat dit liedje ook echt wel kan!

Carmen
6-8-2010
 Meld misbruik11-6-2010 21:36:25

Carmen
6-8-2010
 Meld misbruik11-6-2010 21:37:01

Sorry! PC bleef hangen!

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik11-6-2010 22:02:17

http://www.youtube.com/watch?v=g9vEy_sVpU8&feature=PlayList&p=C808CCCAFFC75AB0&playnext_from=PL&playnext=1&index=9

Barbara Dex, iemand zoals jij. Blijf ik een schoon liedje vinden!

In ons misboekje heb ik de teksten en vertalingen staan van onze muziek in de kerk. Zal het zodadelijk doormailen. Ook allemaal schoon liedjes maar wel in't Engels.

groetjes, Carolina

Fredie
26-6-2010
 Meld misbruik11-6-2010 23:17:25

@ Carolina,

awel, je hebt gelijk ; zelf denk ik nooit aan dat nummer, ik ken het nochtans en in 1993 -toen ik voor mijn tv zat te kijken naar Barbara Dex en ik vond dat België eindelijk eens een mooi nummer had om aan Eurovisie mee deel te nemen- werd het door de jury's onterecht helemaal ondermaats beoordeeld want het is en blijft inderdaad een prachtig nummer !

christel
5-6-2010
 Meld misbruik12-6-2010 22:12:34

ik heb je lief van paul de leeuw is ook een pracht van een nummer,
dat was voor ons de tweede keuze voor de openingsdans

Sander

Meld misbruik13-6-2010 20:25:04

Paul De Leeuw is inderdaad een leuk liedje maar persoonlijk vind ik het meer voor iets later op de avond.

katty
8-9-2010
 Meld misbruik14-6-2010 8:38:07

Il divo, every time i look at you maar ik ben dan ook wel iemand die il divo heel graag hoort !!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Disc-Jockey nodig?
Disco Cooldown Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten. in West-Vlaanderen
Jarenlange ervaring, een uitstekende service en een hoge kwaliteitsfactor zijn belangrijke troeven die Disco Cooldown bezit. Wij streven op elk feest de perfectie na, en staan garant dat uw feest een knaller van formaat wordt! Meer info
Lable.be Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat in Beerse
Dj Lable is al meer dan 10 jaar all-round DJ. Zoek je dus iemand die een hele avond allerlei soorten muziek aan elkaar kan draaien dan zit je hier goed. Lable.be staat garant voor een mooie discobar met een hoogwaardige licht- en geluidsinstallatie. Meer info
Mixdj in Opwijk
Proficiat, u heeft de tijd en de perfecte reden gevonden om een feest te organiseren. U bent op zoek naar een allround dj die van uw feest een echt feestje kan maken? Stop met zoeken, u bent aan het juiste adres! Because the music sounds better with You! Meer info
DSO MUSIC Coverband and live band on higher level in Deurne
Deze coverband profileert zich enkel naar het hogere niveau bij huwelijksfeest en trouwfeest in België. De samenstelling begint vanaf 3 multimuzikanten tot maximum 6. Het zijn beroepsmusici waarvan zangeres en zanger in 5 talen zingen.ENG-FR-N-SP-IT Meer info
DJ LUCKY ENTERTAINMENT Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay in regio Zuiderkempen
Met Dj Lucky Entertainment haal je de ervaring in huis van sfeervol feesten. Je huwelijksfeest of fuif professioneel omkaderd met swingende dj show en muziek voor iedereen. Moderne discobar met color leds & lasers. Info: www.dj-lucky.be Meer info
MUSINC LIVE MUZIEK & DJ in Schelle
MUSIC INCLUSIVE ARE REALLY EXPERIENCED, DEDICATED & HARD WORKING PARTY PROVIDERS Meer info
DJ HANS Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen! in Schoten
Allround party DJ bekend van oa 10j exclusieve DJ residentie op Pré Soirée Café Local in Antwerpen (2003-2014), Modeste, Moosebar, Jack's (Schoten) & Oever. Muziek van vroeger tot nu in alle genres, aangepast aan uw wensen. Eigen installatie mogelijk Meer info
party dj wim Feesten in stijl in Kessel-Lo
Bij ons kan je voor elke soort feest terecht.Gaat het nu om een trouwfeest,bedrijfsfeest,inkleding,bloemen,lounge dan kunnen wij dit aanbieden aan de beste prijzen. Wij hebben alles zelf in beheer en werken zelden met toeleveranciers. Meer info
discobar nillies MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES in west - vlaanderen
Professionele dj van 35 jaar gooit voor u recente hits, party classics & diverse stijlen naar jullie keuze door elkaar in de mix. Verwacht bij mij géén dj die mee zingt of ieder nummer aankondigt in de microfoon. Meer info
sonatek uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van. in Oost- en West- Vlaanderen
Met meer dan 10 jaar ervaring als all-rond DJ kan ik stellen dat trouwfeesten veruit mijn voorkeur dragen. Hippe dansmuziek afgewisseld met klassiekers... Na voor 2 gerenommeerde DJ teams te hebben gewerkt kijk ik er naar uit om ook uw dansfeest te maken! Meer info
INFINITY.be fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/ in Diksmuide en Zaventem
http://infinity.be/vraaghetaan/ (vrijblijvend info) Meer info
Genievents A brand of magic never fails in Menen
We zijn een familiebedrijf dat zich bezighoudt met eventmanagement in de ruimste zin van het woord. We gaan tot het uiterste om elke wens van onze klanten te vervullen en ze het huwelijk van hun dromen te bezorgen. Meer info
ALLMUSIC Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime! in heel Vlaanderen
Uw huwelijksfeest, je trouwfuif, jullie bedrijfsfeest of jouw verenigingsfuif heeft een ervaren professionele DJ nodig! Dat kunnen we voor u regelen! Enkel als Dj-set of met een complete geluid en licht installatie! En dat voor een eerlijke prijs! Meer info
PARTYSOUND Van Gala tot Party in Wetteren
PartySound is al meer dan 25 JAAR een vertrouwde partner en een begrip voor de muzikale omlijsting van bijeenkomsten en feesten zoals verjaardagsfeestjes, fuiven,huwelijks-party's en gala-avonden...Kortom: Eender welk feest, PartySound doet uw feest slage Meer info
Studio Happy Music De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons in Aalter
Studio Happy Music bestaat al sinds 25 jaar en heeft hierdoor een rijke ervaring opgebouwd. Sedert jaren vormen wij onder leiding van Dierk Van Paemelen dan ook een vaste waarde in de 0ost- en West-Vlaamse regio en daarbuiten. Meer info
DISCOVIDEO DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg
Bezoek onze site www.discovideo.be Meer info