Terug naar overzicht
Hallo Karen,Dieter en ik trouwen ook op 14 augustus!Hopelijk wordt het mooi weer he!GroetjesEvelien
Hallo,wij trouwen een paar weekjes later dan jullie, op 18 september!veel plezier nog met de voorbereidingen!Marjolein
haai,wij trouwen op vrijdag 13 augustus en feesten op 14 augustus.
ik heb een vriendin die dan ook trouwt...!groetjes,Emmely
Hey karen en evelien,ik en koen trouwen ook op 14/08/2004.En wat moeten jullie nog regelen?Zijn jullie al aan het uitkijken voor uitnodigingen?Groetjes,Liesbeth g
Hallo Liesbeth,Ja wij zijn net begonnen met de uitnodigen. We willen ze een beetje vroeger versturen dan de normale zes weken omdat dat anders vlak voor het verlof valt en de mensen dan misschien al op vakantie of zo zullen zijn. Onze drukker zei ook dat het beter was van ze in juni al te versturen... Dus dan moeten we met de proefdruk gaan beginnen he...Zijn jullie daar al mee bezig?GroetjesEvelien
hallo,Wij hebben onze uitnodiging ontworpen en gaan deze nu, tijdens het paasverlof binnenbrengen voor een proefdruk.Ook wij gaan de uitnodigingen al in juni versturen. Om dezelfde reden als Evelien.Ben ook beginnen aftellen, Met een lintmeter. We knippen er elke dag een centimeter af. (nog 131 dagen) (bovenaan hangt een foto van ons tweetjes). hebben al veel geregeldd maar ontdek elke dag opnieuw dat we toch nog veel moeten doen. Groetjes
Mijn vriend en ik trouwen ook op 14 augustus. Het is eigenlijk een beegeling van ons 10 jaar samenzijn. Wij doen dit samen met ons zoontje van 2,5jaar. Maar wij hebben nog veel te regelen ...Anneke en Davy
Hallo,Ook Hans en ik gaan trouwen op 14 augustus dit jaar.We trouwen de week ervoor voor de wet (want het weekend van de 14e is het Marktrock in Leuven) en dan de 14e in de buurt van Leuven voor de kerk. Ons avondfeest is in Geel (wel een afstand) in de 'Zotte Morgen'.Kerk en feest liggen dus al vast, kleed is gekozen (Anuna, Hasselt) en de volgende dingen op ons programma zijn: het kostuum van de bruidegom en de huwelijksreis vastleggen...Ik kijk er alvast heel erg naar uit.Veel plezier aan al de trouwers (van 14 augustus) !
De betaalbare videoreportage.Met 2 camera’s ,en goedkoper dan elders:www.videomanie.be