Terug naar overzicht
he Kitty van waar ben jij?
Hey kitty, Wilde je voor uw hoofdtaart chocoladebiscuit? Of eerder voor de cupcakes? Wat mij visueel wel leuk lijkt is de hoofdtaart in chocolade (dus echt bruin), en dan de cupcakes in allemaal vrolijke kleurtjes. Je kan dan denk ik gemakkelijkst gewoon voor uw cupcakes vanille gebruiken, maar de icing dan in een springlevend kleurtje doen... heb jammergenoeg geen taartentoren in huis. Misschien zou je zoiets kunnen lenen via de taartenfee / koekjesfee?
wij gaan voor een gewone cakebiscuit met chocolademousse en aarbeien (mijn verloofde heeft mij ten huwelijk gevraagd met een rood doosje verborgen tussen een pot aardbeien) in de taart deze wordt dan omvat door een witte rolfondant (wit, glad uitzicht) met her en der zwarte bloemetjes op de cupcakes worden vanille en chocolade met een witte icing en zwart bloemetje en daarnaast een hele grote pot met verse aardbeien dit allemaal omdat onze kleuren wit, zwart en rood zijn
chocolade, citroen, kokosnoot, die smaken heb ik graag :)
vanille, fruitsmaken, creme au beurre, mokka... ik ben niet zo van de chocolade (ook al ben ik een vrouw )
@ Frida: ben van Willebroek @ Eva: voor zoiets in de aard zullen we ook gaan. Zwart met wit zoals wijzelf en de tafels :) Maar dan met fuchsia omdat daar onze details en bruidsboeket in is. Chocolade toch overwegend... thx Kitty