Nu Online
Momenteel zijn er 281 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Taart!

11-6-2010 14:30:45
Morgenvroeg ga ik bij een hobbybakster langs om onze taart te bespreken. Aangezien we enkel met receptie en party zitten is mijn keuze gevallen op een hoofdtaart met bijpasende cupcakes. Zo moeten de dansers niet met een bordje lopen. Nu vroeg ik me af welke smaak jullie het liefst zouden eten! Dan heb ik een schoon voorbeeld van diversiteit dat waarschijnlijk op de dag zelf voorkomt. Mijn voorkeur was chocoladebiscuit maar aangezien de taart dan neit spierwit is te krijgen heeft ze me dit afgeraden.

Enige ideetjes?

PS Heeft er soms iemand een taartentoren in huis dat we kunnen lenen?

Kitty

kitty
11-9-2010
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 511

frida
6-2-2010
 Meld misbruik11-6-2010 15:03:13

he Kitty van waar ben jij?

lisa
17-7-2010
 Meld misbruik11-6-2010 15:24:01

Hey kitty,

Wilde je voor uw hoofdtaart chocoladebiscuit? Of eerder voor de cupcakes?

Wat mij visueel wel leuk lijkt is de hoofdtaart in chocolade (dus echt bruin), en dan de cupcakes in allemaal vrolijke kleurtjes. Je kan dan denk ik gemakkelijkst gewoon voor uw cupcakes vanille gebruiken, maar de icing dan in een springlevend kleurtje doen...

heb jammergenoeg geen taartentoren in huis. Misschien zou je zoiets kunnen lenen via de taartenfee / koekjesfee?

Eva
10-7-2010
 Meld misbruik11-6-2010 17:14:44

wij gaan voor een gewone cakebiscuit met chocolademousse en aarbeien (mijn verloofde heeft mij ten huwelijk gevraagd met een rood doosje verborgen tussen een pot aardbeien) in de taart
deze wordt dan omvat door een witte rolfondant (wit, glad uitzicht) met her en der zwarte bloemetjes op
de cupcakes worden vanille en chocolade met een witte icing en zwart bloemetje

en daarnaast een hele grote pot met verse aardbeien

dit allemaal omdat onze kleuren wit, zwart en rood zijn

Jolien
6-8-2011
 Meld misbruik11-6-2010 18:14:46

chocolade, citroen, kokosnoot, die smaken heb ik graag :)

Lieve
26-6-2010
 Meld misbruik11-6-2010 19:27:13

vanille, fruitsmaken, creme au beurre, mokka... ik ben niet zo van de chocolade (ook al ben ik een vrouw )

kitty
11-9-2010
 Meld misbruik11-6-2010 19:43:36

@ Frida: ben van Willebroek

@ Eva: voor zoiets in de aard zullen we ook gaan. Zwart met wit zoals wijzelf en de tafels :) Maar dan met fuchsia omdat daar onze details en bruidsboeket in is.

Chocolade toch overwegend...

thx Kitty

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...