Terug naar overzicht
misschien is een regio ook handig er bij te zette?
Hey Ik was wat aan het twijfelen tussen Sopraan Manuela van Geenhoven of Eaze. Deze laatste is een groepje met een mannen- en vrouwenstem. Heb ze leren kennen via dit forum. Naart schijnt ook heel mooi. Wij hebben wel uiteindelijk gekozen van Manuela. Je kan altijd eens naar hun site gaan zien, daar kan je bij home, wat liedjes van hen horen. Vooral endless love vind ik supermooi... www.eaze.be Groetjes, Laura
EEN AANRADER: Eaze!!!! Wij hebben ze drie weken geleden in onze huwelijksmis gehad en ze zingen PRACHTIGi Iedereen was er vol lof over!
ik ben van regio mechelen
Hallo, ik zelf ben een zangers uit Brussel en ben best geinteresseerd te komen spelen op uw trouw. Ik heb enkele vaste muzikanten die mij kunnen begeleiden die allemaal ook kunnen zingen. We zouden wel kunnen komen voor een gesprek of mini-voorstelling zodat u weet hoe wij spelen. Vriendelijke groeten.
Hallo Katia, Mocht je nog niemand gevonden hebben, bekijk onze website even: www.huwelijksband.be Groetjes Ann
Hallo Katia,
Mocht je nog niemand gevonden hebben, bekijk onze website even: www.huwelijksband.be
Groetjes
Ann