Terug naar overzicht
wij hebben een orkest, dus niet echt een geluidsinstallatie nodig, maar de dirigent komt zeker al op voorhadn zien hoe hij zijn opstelling kan doen en dergelijke!!ik zou dat toch wel aanraden .. zo is er de dag zelf veeeeeele minder stress en kan je je vele beter voorbereiden!Mieke13/05/06
Ik zou me daar toch niet teveel zorgen in maken hoor, die mensen weten wel wat ze doen. M'n broer zingt ook in een koor en die gaan nooit op voorhand naar een kerk kijken. Ze vertrekken gewoon op tijd en zijn meestal een uurtje of zo op voorhand aanwezig. Meestal is er wel iemand van de kerk (koster of diaken of zo) die hen wel kan helpen. Er moet toch iemand zijn om de deur open te doen en de lichten te doen branden tegen dat jullie aankomen? Wij bezorgen onze zanger, organist en koor alvast de gegevens van de koster, zodat ze met hem verdere afspraken kunnen maken. Maar daar ben ik nogal gerust in, ze hebben wel genoeg ervaring!Groetjes,Sylvie11/03/06
tip:http://users.pandora.be/koksijde-westhoek/els = muzikale omlijsting zang en gitaargroetjes !