TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Gerlinde
2-8-2008
|
30-1-2006 10:58:32
Ik denk dat het een beetje normaal is dat je een ander altijd mooier vind dan jezelf. Ik zou zeggen: niet twijfelen.
|
|
Vicky
9-9-2006
|
30-1-2006 11:42:57
Ik denk het ook.
Op de dag zelf zal je echt wel schitteren.
Ik heb ook veel twijfels, vooral omdat mijn jurk vooral de keuze was van mijn mama. Ik zag een andere jurk liever, maar die was te duur (3000 euro!). Iedereen die erbij was moest wenen toen ik mijn trouwjurk aanhad, behalve ik! Dus ik hoop nu dat dit gevoel er de volgende keer wel is?
Dus niet twijfelen, vertrouw op uw eerste instinct en op de mensen rondom jou.
Groetjes
Vicky 09.09.06
|
|
Vicky
9-9-2006
|
30-1-2006 11:43:00
Ik denk het ook.
Op de dag zelf zal je echt wel schitteren.
Ik heb ook veel twijfels, vooral omdat mijn jurk vooral de keuze was van mijn mama. Ik zag een andere jurk liever, maar die was te duur (3000 euro!). Iedereen die erbij was moest wenen toen ik mijn trouwjurk aanhad, behalve ik! Dus ik hoop nu dat dit gevoel er de volgende keer wel is?
Dus niet twijfelen, vertrouw op uw eerste instinct en op de mensen rondom jou.
Groetjes
Vicky 09.09.06
|
|
Debra
11-8-2006
|
30-1-2006 11:47:31
Hoi,
Een paar dagen terug stond een gelijkaardig bericht en als ik dit zo hoor hoop ik dat het bij mij anders zal zijn als ik terug ga voor mijn kleedje. Je moet natuurlijk de totale afwerking erbij denken hé. Eenmaal je haar, make-up, accesoires enzo erbij zijn zal alles wel 'af' zijn!
http://debraenjantjetrouwen.bruiloftsite.nl
|
|
Sofie
22-7-2006
|
30-1-2006 12:29:57
Hey Kelly,
Ik zat vorige week met hetzelfde probleem als u. Mocht ook voor de 1ste maal gaan passen en ik vond het nie meer zo mooi toen ik het de eerste keer gezien had. Het waw gevoel was ineens weg. Nu had ik er wel een foto van gemaakt. En die foto had ik gisteren voor de eerste keer gezien hoe ik er eigenlijk uitzie. En ik vond het heel mooi. Dus het zal wel allemaal meevallen hoor, eens je dan volledig opgemaakt bent is dat nog een heel ander beeld da je hebt. Nie te veel piekeren zou ik zeggen je zal wel stralen op de dag hoor!
groetjes sofie
|
|
Liselotte
1-10-2005
|
31-1-2006 0:10:36
Ik kan je verzekeren (als getrouwde vrouw sinds oktober 2005)dat op de dag van je huwelijk je volledig verliefd bent op jezelf. Inderdaad, niet alleen je jurk maar al het andere, je haar, je juwelen, je make up, maken je tot een prachtige vrouw. Ik heb geen seconde spijt van mijn keuze, ookal was ik in het begin niet geheel overtuigd!
|
|
robben
20-5-2006
|
31-1-2006 8:50:09
Haha, ik heb ook zo ongeveer een gevoel gehad! Ik heb mijn eerste pasbeurt nog niet gehad, maar ik ben wel terug nr de winkel geweest om mijn jurk nog eens te bekijken :) Kijk, het is een belangrijke gebeurtenis zo trouwen, en ik denk dat het normaal is dat je over vanalles en nog wat twijfelt! Nog veel succes en wees er maar zeker van dat het allemaal prachtig zal zijn! Isabelle*
|
|
Joke
17-12-2005
|
31-1-2006 11:42:21
Hoi,
Ik kan inderdaad bevestigen wat hier al gezegd werd. Ik had ook twijfels, maar op de dag zelf was alles PRACHTIG!!!
Joke
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|