TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Caroline
4-9-2010
|
11-6-2010 22:46:54
hey Angélique,
ik heb hem inderdaad zien hangen. Mooie kleur! Want ik had bijna B10 set 40.
Maar set 43a is niet goed voor mijn figuur. De rok is in zeemeerminstijl, wat dus wil zeggen dat die heel nauw rond de heupen en de bovenbenen zit. Ikzelf ben een beetje zwaarder en ik heb er rechtuit gezegd gewoon een dik gat in!
De prijzen die ik van LR gezien heb variëren een beetje tussen de 1200 en 1800€ .
|
|
katrien
1-10-2010
|
11-6-2010 23:34:18
Hey,
Ik heb deze gepast maar die rok is inderdaad redelijk smal op de heupen.
En omdat ik nogal brede heupen heb,heb ik deze niet genomen.
Ik heb B10 SET 21 dan genomen :-)
Deze koste 1355 euro voor kleed,38 euro voor bijpassende stola.
xxxx
|
|
Lena
30-10-2010
|
12-6-2010 11:05:39
Hey! Heb deze ook gezien en vond de kleur ook heel mooi! Ik zou je aanraden om eens naar de concept store in Brugge te gaan. Daar kan je hem sowieso zien en passen, maar daar doen ze er ook niet moeilijk over om andere combinaties te maken en eventueel een ander model van rok te bestellen in die kleur. De verkoopster wist me toen te vertellen dat in principe alle bruidswinkels dat kunnen, maar daar meestal niet zo enthousiast over zijn. Zij maken daar absoluut geen probleem van! Bovendien hebben zijn een aantal "standaard" rokken die ze nergens anders hebben en die je dan naar eigen smaak kan laten versieren met tule of bloemen. Nog veel plezier met het kiezen!
|
|
Tine
7-8-2010
|
12-6-2010 11:28:58
Hey, ik kan je ook alleen maar aanraden om eens in Brugge bij hun concept store te gaan kijken. Daar hebben ze sowieso alles hangen, dus ik deze combinatie. Mooi hoor, ook in het echt! Zij kunnen inderdaad ook een ander model rok in hetzelfde kleur voorstellen, dat hebben ze bij mij gedaan maar dan in de donkerbruine kleur. De rok die origineel samenhoorde bij mijn top stond me niet, de andere die ze voorstelden dan weer wel en die is het dan ook geworden! Heel vriendelijk zijn ze daar ook, dus ik zou zeggen, als de afstand voor jou haalbaar is, loont het zeker de moeite om eens te gaan kijken! Tine 07/08/2010
|
|
Caroline
4-9-2010
|
12-6-2010 13:10:31
In Mechelen en Aarschot hebben ze bij maxim's couture ook bijna alle LR topjes en rokken.
In Leuven en Hasselt bij Linx hebben ze zelfs enkel uitsluitend LR. Je kan alle topjes en rokken combineren en ze hebben dikwijls ook andere kleuren ter beschikking.
Ik heb toen zoals ik zei bijna set 40 genomen, ik heb de rode rok aangehad, maar ook een witte met hetzelfde topje. Je kan eindeloos combineren.
|
|
Sara
27-8-2010
|
13-6-2010 12:27:58
Hey, Ik heb deze gepast en vond het wel heel mooi. Alleen wou ik liever een smalle rok en het topje is nogal wit wat voor mij minder geschikt is. Maar mooi is het zeker. Het beste wat je kan doen is zoveel mogelijk verschillende genres en modellen passen... Succes!
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|