Terug naar overzicht
hey vicky, kijk eens op style your wedding, gewoon effe googelen! succes met de zoektocht! Kaat
www.trouwartikelen.nl
wij trouwen ook de 14de en moet ook nog vanal gaan zoeken ppff,komt meer bij zien dan ik dacht,ma zal wel in orde komen zeker
www.dantasimport.nl http://allesvoorjehuwelijk.nl/index.php www.onestopweddingshop.nl www.trouwartikelen.nl zou ik niet kiezen zijn veel duurder als de andere paginas!! maar is jouw keuze sucess
Hallo, Misschien een domme vraag maar een enveloppendoos waarvoor dient deze? Heb daar nog nooit van gehoord! Dat is gebruikelijk in Nederland misschien?
nee hoor, hier zie je dat ook vaak. Je krijgt immers op de dag zelf vaak kaartjes of mensen die hun geld niet gestort hebben, maar in en envelopje meebrengen naar de trouw. Dan wil je daar niet de hele tijd mee staan zeulen hé, en het risico lopen dat je er verliest... Als je een enveloppendoos hebt, verzamel je ze allemaal op één plek. Maar dat hoeft daarom geen speciale doos te zijn hoor, kun je ook créatief oplossen :-)
Ah zo haha nu begrijp ik het, ok dan zal ik daar ook nog voor moeten kijken , maar ik denk eerlijk gezegd dat de feestzaal een kist ter beschikking heeft, kga daar eens voor moeten kijken; Bedankt he!
aangezien mijn huwelijk vorige zaterdag was heb ik nu een aantal dingen in aanbieding staan. - duo witte paraplu ( niet gebruikt) nieuwprijs 20 euro, vraagprijs 15 euro - cremekleurige envellopedoos (groot) nieuwprijs 25 euro, vraagprijs 20 euro - houten tafelprikkers om tafelnamen op te schrijven ( beschrijfbaar met krijt en afgewerkt bovenaan met een stoffen muisje dat naar beneden kijkt op het schrijfbordje zelf) heb 10 stuks, moeten vastgezet worden in bv een potje met decoratiezout: vraagprijs 1 euro/stuk -heb dikke herbruikbare ( afwasbare) zwarte platiek borden staan, eventueel voor het nachtbuffet wanneer de traiteur zijn eigen borden mee weg neemt, niet gebruikt nog in originele verpakking, heb er 60 stuks: vraagprijs 15 euro per 20 als er iemand intresse heeft in één van deze zaken mag je altijd een mail sturen naar: lwaumans@telenet.be ik ben van bornem
zo een enveloppedoos kan je vinden bij AVA. Die hebben er in de vorm van een schatkist en een hartje. Ik denk zelfs dat ze ook ringkussentjes hebben. Een kousenband kan je bij INNO kopen. Of in de winkel waar je je bruidsjurk gekocht hebt. groetjes Jessy
Ringkussentjes, gastenboeken, ringbeertjes,... allemaal bij Bozzy gehaald.