Nu Online
Momenteel zijn er 675 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijksaccesoires

11-6-2010 21:58:12
Ik ben volop alle kleine dingen aan het regelen met nog 63 dagen te gaan beginnen de dagen steeds sneller te gaan.
Heeft er iemand een idee van waar we op een online-site allerhande accesoires kunnen bestellen zoals enveloppendoos, ringkussentje, kousenband, ...

vicky
14-8-2010
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 996

Kaat
21-8-2010
 Meld misbruik11-6-2010 22:00:19

hey vicky,

kijk eens op style your wedding, gewoon effe googelen!

succes met de zoektocht!

Kaat

Jolien
6-8-2011
 Meld misbruik11-6-2010 22:30:25

www.trouwartikelen.nl

natacha
14-8-2010
 Meld misbruik11-6-2010 23:45:08

wij trouwen ook de 14de en moet ook nog vanal gaan zoeken ppff,komt meer bij zien dan ik dacht,ma zal wel in orde komen zeker

Venesa
17-9-2010
 Meld misbruik12-6-2010 1:57:55

www.dantasimport.nl
http://allesvoorjehuwelijk.nl/index.php
www.onestopweddingshop.nl
www.trouwartikelen.nl zou ik niet kiezen zijn veel duurder als de andere paginas!! maar is jouw keuze

sucess

mieke
14-5-2011
 Meld misbruik12-6-2010 8:02:35

Hallo,

Misschien een domme vraag maar een enveloppendoos waarvoor dient deze? Heb daar nog nooit van gehoord! Dat is gebruikelijk in Nederland misschien?

Ife
15-7-2011
 Meld misbruik12-6-2010 9:34:46

nee hoor, hier zie je dat ook vaak. Je krijgt immers op de dag zelf vaak kaartjes of mensen die hun geld niet gestort hebben, maar in en envelopje meebrengen naar de trouw. Dan wil je daar niet de hele tijd mee staan zeulen hé, en het risico lopen dat je er verliest... Als je een enveloppendoos hebt, verzamel je ze allemaal op één plek. Maar dat hoeft daarom geen speciale doos te zijn hoor, kun je ook créatief oplossen :-)

mieke
14-5-2011
 Meld misbruik13-6-2010 9:17:27

Ah zo haha nu begrijp ik het, ok dan zal ik daar ook nog voor moeten kijken , maar ik denk eerlijk gezegd dat de feestzaal een kist ter beschikking heeft, kga daar eens voor moeten kijken; Bedankt he!

lesley
12-6-2010
 Meld misbruik14-6-2010 22:13:45

aangezien mijn huwelijk vorige zaterdag was heb ik nu een aantal dingen in aanbieding staan.

- duo witte paraplu ( niet gebruikt) nieuwprijs 20 euro, vraagprijs 15 euro
- cremekleurige envellopedoos (groot) nieuwprijs 25 euro, vraagprijs 20 euro
- houten tafelprikkers om tafelnamen op te schrijven ( beschrijfbaar met krijt en afgewerkt bovenaan met een stoffen muisje dat naar beneden kijkt op het schrijfbordje zelf) heb 10 stuks, moeten vastgezet worden in bv een potje met decoratiezout: vraagprijs 1 euro/stuk
-heb dikke herbruikbare ( afwasbare) zwarte platiek borden staan, eventueel voor het nachtbuffet wanneer de traiteur zijn eigen borden mee weg neemt, niet gebruikt nog in originele verpakking, heb er 60 stuks: vraagprijs 15 euro per 20

als er iemand intresse heeft in één van deze zaken mag je altijd een mail sturen naar: lwaumans@telenet.be
ik ben van bornem

Jessy
18-9-2010
 Meld misbruik16-6-2010 23:04:52

zo een enveloppedoos kan je vinden bij AVA. Die hebben er in de vorm van een schatkist en een hartje. Ik denk zelfs dat ze ook ringkussentjes hebben.

Een kousenband kan je bij INNO kopen. Of in de winkel waar je je bruidsjurk gekocht hebt.

groetjes

Jessy

Claudia
8-8-2010
 Meld misbruik22-7-2010 21:58:30

Ringkussentjes, gastenboeken, ringbeertjes,... allemaal bij Bozzy gehaald.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...