Nu Online
Momenteel zijn er 468 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

stressssssss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

12-6-2010 16:59:49
Hey bruidjes, nog 6 dagen op de teller. Wat ben ik zenuwachtig. Vandaag om de misboekjes en menukaarten mogen gaan en tis super hoe ze het gedaan heeben. Supermooi. Deze drukkerij is echt wel aan te raden. De Meyer in Zomergem!!! Ik wist nie dat ze dat zo goe gingen doen. Vanavond naar het trouwfeest van m'n neef, kunnen binst al zien hoe het allemaal in zn werk gaat. Supperspannend wordt het nu. Ik denk nie veel meer te slapen de laatste dagen als ik nu al zo zenuwachtig ben. Ga kalmeeringpilletje moeten nemen denk ik. Zal best zijn dat we op honeymoon zijn dat het rustiger wordt alhoewel dat ik meest uitkijk naar onze dag. Wie trouwt er nog 19 juni?
Vele grtjs en dikke zoen

tina
19-6-2010
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 1030

Kelly
18-6-2010
 Meld misbruik12-6-2010 17:09:05

Hoi Tina,

Hier ook al volop zenuwen, ik slaap enorm slecht sinds maandag en tis er ook al aan te zien. Dus ik ga maandag is langs de apotheek lopen vrees ik...
Eigenlijk is alles in orde en hoef ik me geen zorgen meer te maken maar tis gewoon sterker dan mezelf
Veel succes x

kristel
20-10-2010
 Meld misbruik12-6-2010 21:39:43

he tina amuseer je vanavond
en vraagje hoeveel boekjes heb jij voor in de kerk en hoeveel heb je daarvoor betaald

Ellis
19-6-2010
 Meld misbruik13-6-2010 15:55:35

Hall Tina,

Wij trouwen ook op 19/06.
De zenuwen zijn hier toch vrij goed onder controle maar ik slaap idd ook iets minder goed dan anders...
Nu hopen dat het weer ook gaat meevallen hé!!

Groetjes & succes!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...