Nu Online
Momenteel zijn er 153 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vraagje ivm gelnagels

12-6-2010 20:23:49
Stomme vraag misschien maar ik heb nooit gelnagels gehad. Ik heb 2 dagen voor de trouw een afspraak gemaakt om deze te laten zetten maar ik ben vergeten te vragen of ik iets speciaals moet doen aan mijn eigen nagels? Moet ik deze bv. zo kort mogelijk knippen ofzo?

Alvast bedankt!

Carmen
6-8-2010
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 1108

Elise
7-5-2011
 Meld misbruik12-6-2010 20:34:01

Carmen,

Gewoon afblijven! Je nagelstyliste kan dan de lengte volledig zelf bepalen. Natuurlijk wel proberen om ongeveer twee à drie weken van voordien niet teveel te nagelbijten.

Groetjes

Carmen
6-8-2010
 Meld misbruik12-6-2010 20:41:38

Dat doe ik gelukkig sowieso niet :-). Maar ik knip ze wel altijd vrij kort omdat ze snel breken. Daarom vroeg ik me ook af of het slecht is dat ze kort zijn?

Elise
7-5-2011
 Meld misbruik12-6-2010 20:51:56

Natuurlijk ook te zien of je van plan bent om tips te laten plaatsen of je gewoon met gel zal werken op je eigen nagels.

vicky
21-5-2011
 Meld misbruik12-6-2010 21:49:11

Dag Carmen,

Inderdaad best niet knippen want als je met tips moet werken kost dat meer en is ook minder mooi. Je nagels worden achteraf zo kort gevijld als je zelf wilt.

Groetjes,

Shari
11-9-2010
 Meld misbruik12-6-2010 22:20:06

Je kan ze best zo lang mogelijk laten groeien!
Want anders moetten ze "tippen" zetten en dat kost je extra geld :)

Ik ben fervent nagelbijter en als ik er soms een kwijt ben lukt het mij jammer genoeg wel nooit om hem te laten groeien :)

Jennifer
30-7-2010
 Meld misbruik12-6-2010 22:32:30

Hey, ik ben zelf nagelstyliste. En moest ik van u zijn, zou ik er niet te veel aan doen. En goede nagelstyliste moet haar plan kunnen trekken, en dan kan ze op het eigenste moment nog zien welke techniek het best zou gaan.
Groetjes xxx

Carmen
6-8-2010
 Meld misbruik13-6-2010 0:19:12

Na onze trouw vertrekken wij ook nog 3 weken naar Kenia voor onze huwelijksreis. Ik lees overal dat gelnagels 3 à 5 weken goed blijven. Maar wat moet ik nu doen als mijn nagels ginder scheurt, of afbreekt ofzo?

Annelies
7-8-2010
 Meld misbruik14-6-2010 20:31:13

Hallo Carmen,

Ik ben een nagelbijter en heb vrijdag gelnagels (met tips) laten zetten. Ik ben nu nog aan het wennen want het is niet zo eenvoudig van geen nagels naar iets langere nagels. Ik heb hiervoor niets speciaals aan mijn nagels gedaan. Wel geprobeerd om niet te bijten maar dat was niet gelukt. Dit was voor het plaatsen van de tips geen probleem. Ik heb nog 53 dagen voor de trouw, dus hoop ze tegen dan gewoon te zijn. Ik zou je misschien de raad willen geven om ze ook iets op voorhand te laten zetten, zeker als je naar langere nagels als je eigen nagels wilt gaan (mijn gevoel eh).

Ik zou op huwelijksreis een klein manicure setje meenemen, moest er eentje afbreken of scheuren dan kan je je nagel zelf nog een beetje oplappen.

Heel veel succes

Groetjes
Annelies

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...