Terug naar overzicht
Carmen, Gewoon afblijven! Je nagelstyliste kan dan de lengte volledig zelf bepalen. Natuurlijk wel proberen om ongeveer twee à drie weken van voordien niet teveel te nagelbijten. Groetjes
Dat doe ik gelukkig sowieso niet :-). Maar ik knip ze wel altijd vrij kort omdat ze snel breken. Daarom vroeg ik me ook af of het slecht is dat ze kort zijn?
Natuurlijk ook te zien of je van plan bent om tips te laten plaatsen of je gewoon met gel zal werken op je eigen nagels.
Dag Carmen, Inderdaad best niet knippen want als je met tips moet werken kost dat meer en is ook minder mooi. Je nagels worden achteraf zo kort gevijld als je zelf wilt. Groetjes,
Je kan ze best zo lang mogelijk laten groeien! Want anders moetten ze "tippen" zetten en dat kost je extra geld :) Ik ben fervent nagelbijter en als ik er soms een kwijt ben lukt het mij jammer genoeg wel nooit om hem te laten groeien :)
Hey, ik ben zelf nagelstyliste. En moest ik van u zijn, zou ik er niet te veel aan doen. En goede nagelstyliste moet haar plan kunnen trekken, en dan kan ze op het eigenste moment nog zien welke techniek het best zou gaan. Groetjes xxx
Na onze trouw vertrekken wij ook nog 3 weken naar Kenia voor onze huwelijksreis. Ik lees overal dat gelnagels 3 à 5 weken goed blijven. Maar wat moet ik nu doen als mijn nagels ginder scheurt, of afbreekt ofzo?
Hallo Carmen, Ik ben een nagelbijter en heb vrijdag gelnagels (met tips) laten zetten. Ik ben nu nog aan het wennen want het is niet zo eenvoudig van geen nagels naar iets langere nagels. Ik heb hiervoor niets speciaals aan mijn nagels gedaan. Wel geprobeerd om niet te bijten maar dat was niet gelukt. Dit was voor het plaatsen van de tips geen probleem. Ik heb nog 53 dagen voor de trouw, dus hoop ze tegen dan gewoon te zijn. Ik zou je misschien de raad willen geven om ze ook iets op voorhand te laten zetten, zeker als je naar langere nagels als je eigen nagels wilt gaan (mijn gevoel eh). Ik zou op huwelijksreis een klein manicure setje meenemen, moest er eentje afbreken of scheuren dan kan je je nagel zelf nog een beetje oplappen. Heel veel succes Groetjes Annelies