Nu Online
Momenteel zijn er 260 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

feest afgelast met dank aan vrienden bruidegom :-s

  13-6-2010 5:34:06
Sorry dat ik hier zulk een negatieve post zet, maar ik moet het eruit kunnen gooien:
gisteren (zaterdag) was het mijn toekomstige zijn vrijgezellen (de mijne was vorige week).
vanochtend om 9u waren te vertrokken om te gaan paintballen, ik had nog voor de grap gezegd, breng hem terug in 1 (één!) stuk... rond middernacht krijg ik telefoon van mijn schatje, dat er al enkele mannen naar huis gingen en dat die nog enkele dingen kwamen afzetten, alles was goed, 't was leuk, ze zaten nu in 't stad (Antwerpen, sorry). twee uur later opnieuw telefoon, mijn broer (die erbij was) had voor de grap mijn schatke zijn gsm gepakt om te bellen, 't klonk nog redelijk, mijne toekomstige was zat maar 't kwam allemaal in orde...

om vier uur vanochtend kwam hij ALLEEN binnen, met de melding dat zijn gsm gepikt is, en dat zijn twee voorste snijtanden gebroken zijn (effectief, serieuze stukken af), hoe het komt, ik weet het niet, er was NIEMAND bij om het uit te leggen, niemand die daarover gebeld had... IS DAT NU ZO MOEILIJK OM OP DE VRIJGEZEL TE LETTEN TIJDENS NE VRIJGEZELLEN???? wa dachten die mannen? we gaan em lekker zat voeren en eens goe lachen als er accidenten gebeuren? ik ben razend!!! 1 van de gebroken tanden was al een prothese, zat er een paar maanden in, daarvoor is hij door een hel gegaan (nogal een pijnlijke ingreep, die lang duurt, hij heeft maanden zonder tand rondgelopen) en nu, twee weken voor de trouw, gebeurt er dit! het feest kan ik nu wel afgelasten! we hadden al geen groot budget, maar één of twee nieuwe tanden kost nog veel meer :-s 't is da ik de nummers van al die vrienden ni heb, of ik had allang gebeld om ze de huid vol te schelden, ze verdienen het g*dv*rd*mm*! al die stress en al dat geregel, allemaal voor niks!
toffe vrienden...
ik zie het niet meer zitten, zit mentaal aan de grond nu...

sorry, 'tmoest eruit....

An

An
26-6-2010
Meld misbruik



Reacties: 17 | Gelezen: 1984


Fredie
26-6-2010
 Meld misbruik13-6-2010 7:05:32

Wat kan je daarop zeggen ? Dat het dood- en doodjammer is natuurlijk !
Ik begrijp je wel hoor ; je voelt je bedrogen en pikt het niet van mensen zoals je broer dat ze niet wat beter hebben opgelet. Dat ze hem misschien dronken hebben gevoerd om eens goed te kunnen lachen (?) zonder aan de gevolgen ervan te denken ? Je weet het niet want je hebt geen uitleg en dat is frustrerend. En ook al is het moeilijk op dit moment, probeer het van de positieve kant te bekijken : er hadden veel ergere dingen kunnen gebeuren !
Natuurlijk is dat maar een magere troost voor jou maar toch, probeer je er over te zetten en niet direct radicale beslissingen te nemen waarvan je misschien spijt krijgt achteraf.
Kop op, meisje ! We trouwen op dezelfde dag ! Laat het niet teveel aan je hart komen en doe zoals ik : kijk naar de zon dan valt de schaduw achter je !



Mila
5-6-2010
 Meld misbruik13-6-2010 8:09:13

Een feest aflasten voor een tand...Hmz



Caroline
4-9-2010
 Meld misbruik13-6-2010 9:03:05

Ik begrijp je direct: veel geld voor 2 nieuwe tanden die er op 2 weken waarschijnlijk niet gaan in staan... Dat worden anders mooie foto's!
Ik vind het super-erg voor je! Ik zou er ook niet mee kunnen lachen.
Eigenlijk vind ik dat die "vrienden" voor de rekening kunnen opdraaien!

Ik hoop dat je een oplossing vind zodat je dag zeker nog kan doorgaan!
Succes!



Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik13-6-2010 9:26:51

Blijven en blijven zagen tot je weet hoe 't komt... en zijn GSM zullen ze wel nog komen binnensteken, misschien kunnen die tanden achterhaald worden op één of andere verzekering?
Kan er misschien geleend worden van één van de (groot)ouders zodat 't feest toch ni gewoon kan doorgaan? Mogelijk heb je allerlei kosten door nu te annuleren, en da's toch ook weggegooid geld, net datgene wat je nu kan missen...



Jasmina
13-8-2011
 Meld misbruik13-6-2010 9:26:57

Hey,

Da is typisch mannen denk ik! Wij hadden vorig jaar de vrijgezellenavond van mijn schoonzus, ZONDER 1druppel alcohol hebben we echt tranen met tuiten gelachen op sommige momenten. Mannen hebben nu eenmaal alcohol en stoerdoenerij nodig om zich macho te voelen. Komt er nog eens bij dat mannen onder druk van hun vrienden totaal anders worden. Ik zou toch nie te vlug alles afblazen hoor, vergeet niet dat zijn vrienden waarschijnlijk meer schuld hebben dan hijzelf. Hij is gewoon bezweken onder de groepsdruk!!!

succes met het vinden naar een oplossing maar neem nu vooral geen impulsieve beslissingen.
en ja... laat de mannen maar eens moeite doen om het terug goed te maken!

groetjes



Tine
7-8-2010
 Meld misbruik13-6-2010 9:59:47

Man ik zou ook niet kunnen lachen.

Wat zegt hij zelf? Herinnert hij zich nog hoe het gebeurd is?

Zoals iemand anders hierboven al zei: eigenlijk zouden die vrienden maar moeten opdraaien voor de kosten, als het inderdaad zo is dat ze hem zatgevoerd hebben zonder op hem te letten. Dat zou ik dan maar normaal vinden.

Maar probeer nu inderdaad geen overhaaste beslissingen te nemen. Als je je feest afgelast, zul je daar later misschien veel spijt van hebben. Praat er eens over met je aanstaande, en probeer er samen de beste oplossing voor te vinden!

Tine
07/08/2010




An
26-6-2010
 Meld misbruik13-6-2010 10:09:45

Mercikes allemaal voor de reacties, ondertussen zijn mijn moeder en zus langsgeweest en mijn schoonmoeder weet 't ook al, die zeggen idd hetzelfde als jullie, feest laten doorgaan, desnoods tijdelijke oplossing en de kosten proberen terugverhalen op de slimmeriken...
en de chocolade heeft ook geholpen :-)
nu kalm blijven en afwachten wat we kunnen doen,

bedankt voor jullie steun!!!



Hannelore
7-8-2010
 Meld misbruik13-6-2010 10:25:25

Hey,

Ik heb iets gelijkaardigs meegemaakt maar met een veel betere afloop gelukkig: wij hadden vrijgezelle op zelfde dag/avond/nacht. Ik was rond half5 snachts thuis en had m'n vriend paar uur later verwacht. Uit nieuwsgierigheid belde ik hem toch eens en blijkbaar zat hij al in taxi op weg naar huis, wat ik dus al verdacht vond.
Hij kwam hier aan, verkleed, wel grappig, maar ik zag direct dat er iets mis was.
Blijkbaar waren zijn "vrienden" zijn portefeuille, sleutels en kleren+schoenen kwijtgespeeld. M'n vriend had blijkbaar de voorbije 2uur samen met zn broer en 2 vrienden heel 't stad (ook Antwerpen) afgezocht naar die spullen, en gelukkig portefeuille en sleutels trggevonden. Dat was uiteraard het belangrijkste maar kleren dus niet terecht. Ik heb snachts dan nog zitten rondbellen en 1 vriend belde me 5min later gelukkig trg dat de kleren+schoenen in de auto van de vriendin v een v hen lagen mr die waren al nr huis (uurtje rijden v bij ons). Dag erop is die vriend met zn vriendin die spullen komen trgbrengen dus eind goed al goed, maar, m'n vriend was snachts wel half aant wenen en aan't zeggen da ze zijn vrijgezelle verpest had.

Dus An, ik begrijp heel goed dat je razend bent en ik zou zeker trachten te weten te komen wiens schuld dit is. En ZIJ moeten ervoor betalen! Als m'n vriend zn spullen niet terecht waren hadden zij ook kunnen betalen hoor, ik was echt woest en heb die nacht niet meer geslapen.
Het feest afzeggen zou ik niet doen, mr mss wel overwegen bepaalde mensen duidelijk te maken dat ze niet meer welkom zijn.

Voor sommigen zal dit mss nogal hard klinken, maar ik was ook zoooo kwaad toen en dat v jou is nog erger!

Succes nog en houd ons op de hoogte he!




Ife
15-7-2011
 Meld misbruik13-6-2010 10:39:07

Tuurlijk is het niet leuk wat gebeurd is, maar het hoeft toch ook geen ramp te zijn?
Mijn vriend is als kind ook een deel van zijn voortand kwijtgeraakt. Zijn tandart zette daar dan een stukje op, maar vanaf hij iets hard at (zoals een appel) was het er terug van.
Ik heb hem dan meegenomen naar mijn tandarts (en al woon ik nu in Vlaams-Brabant, ik ga nog steeds naar Poperinge naar de tandarts) en die heeft dat in een mum opgelost.
Het zit er nu al drie jaar op!

Dus als je een goeie tandarts wil, zend me maar een berichtje via deze site en ik zal je doorverwijzen naar de mijnen. En dan zitten die tanden best wel goed voor de trouw hoor!

Gewoon snel handelen! Geen tijd verliezen met jammeren tegen die "vrienden", zij zullen ondertussen ook wel door hebben dat het helemaal geen goed idee is geweest :-)



Ife
15-7-2011
 Meld misbruik13-6-2010 10:39:47

Ps: ik weet niet he... 't is misschien een dom idee, maar dekt een familiale verzekering zo'n dingen niet?



Jolien
6-8-2011
 Meld misbruik13-6-2010 12:53:08

Amai, wat een verhaal! Ik zou ook razend zijn hoor. Dat er dingen uit de hand lopen is al erg op zich, maar dat ze hem dan gewoon alleen naar huis laten gaan en dat je van niemand iets hoort, dat is respectloos, vind ik.
Ik hoop dat je snel de moed terugvindt om verder te gaan. Jammer dat je dit 2 weken voor jullie huwelijk moet meemaken. Ik hoop dat je je toch kan focussen op de leuke dingen en dat het alsnog een mooie dag wordt!




Jennifer
30-7-2010
 Meld misbruik13-6-2010 14:34:37

Moet eerlijk zeggen... Ik had hier overlangs een berichte ingezet, waarin stond dat ik normaal gezien ook 2 tanden moest laten trekken omdat cystes onder zaten, maar die zijn gelukkig met behulp van antibioatica spontaan verdwenen. Ik mag er niet aan denken want heb toen de prijzen eens bekeken. Het is inderdaad veel geld.
Hopelijk komt alles uiteindelijk toch goed
Veel succes xxxx




Lieve
26-6-2010
 Meld misbruik13-6-2010 14:36:32

Jee, wat voor vrienden zijn dat nu... :s Hoop voor je dat het goedkomt!



Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik13-6-2010 14:51:36

Ik ga me niet populair maken: maar je toekomstige heeft zich wel zélf zat gedronken, hé... Hij heeft toch zelf de drank opgedronken? Ook al schotelen zijn vrienden drank voor, je kiest nog altijd zelf of je het opdrinkt of niet... Ook al ben je dan de vrijgezel van de avond.
Ok, het is niet mooi dat zijn vrienden hem helemaal alleen naar huis laten terugkeren (zeker als hij er zo voorkomt), maar ik zou toch niet àlle schuld in hun schoenen schuiven...
Weet je nu al iets meer hoe of wat er gebeurd is?



An
26-6-2010
 Meld misbruik13-6-2010 15:22:34

Joe,

ja ondertussen weet 'k hoe de vork in de steel zat, om twee uur was alles in orde, daarna hebben twee van zijn maten hem shots gegeven (met de slechtst mogelijke combinaties aan sterke) en kort daarna zijn net die mannen vertrokken... enfin, 't ziet ernaar uit dat't goedkomt, die mannen zijn ook stevig verschoten. Mijn ventje vond 't zelf zijn eigen schuld, en 't is idd zo dat hij zelf die drank heeft binnengekapt, (die mannen wisten uiteraard perfect hoe ze m'n ventje konden bespelen, en hebben 't in mijn ogen uitgebuit, ze kennen de gevolgen maar al te goed)maar dat is't nu net met een vrijgezellen, 't komt soms zo rap na mekaar dat je te laat beseft dat't niet goedkomt. heb dat meegemaakt met de mijne, met dat kleine verschil dat de hele groep achter mij stond toen 't misging en zich dan ook verantwoordelijker gedragen hebben. sowieso hadden zij mijn bezittingen (kon dus niks van mijzelf gepikt worden, of ze moesten al ferm veel moeite doen), zij hebben op dat moment ook absoluut niet meer gepusht (niet dat dat ervoor zo hard was) en mijn getuigen hebben zich er van verzekerd dat ik veilig in mijn bed terechtkwam. sorry maar dat vind ik wel 't minste dat ze kunnen doen...

allé, morgen verdikt van de tandarts, maar 't ziet ernaar uit dat er al geen zenuwen geraakt zijn, een pak van mijn hart...



An
26-6-2010
 Meld misbruik13-6-2010 15:23:21

ah en't feest gaat door hé, 'k zat er nogal onderdoor met die twee uur slaap om zes uur vanochtend, sorry.



Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik14-6-2010 15:22:15

http://www.zita.be/nieuws/binnenland/883190_vrijgezellenfeestje-eindigt-met-vechtpartij-en-in-de-cel.html

Ze zijn niet alleen, er zijn zo nog van die pipo's.

groetjes, Carolina


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...