Terug naar overzicht
tuurlijk! Het is pas afgeraden vanaf de 34e week dat je zwanger bent. En ik heb gehoord dat je vanaf 28 weken een doktersattest moet voorleggen aan de vliegmaatschappij. Anders kunnen ze je misschien weigeren.
Hey, Je mag idd vliegen hoor. Enige reden dat ze dit eventueel afraden is dat je in 1e trimester meer kans hebt op miskraam en ja, dan zit je daar in vreemd land. Als je zwanger bent ook wat oppassen met eten en drinken daar. Mijn mama was op hun huwelijksreis in Griekenland trouwens ook zwanger v mn broer, en die is nu 28 en gezond dus:-)
Hoi An, het mag normaal geen probleem zijn hoor. Hopelijk word je snel zwanger. Wij proberen al bijna een jaar en nog niks. Als we hiervoor al onze reisjes moesten uitstellen, moesten we al een jaar thuis zitten. Dus ik zou zeggen, geniet van je reis en niet te veel zorgen maken en zeker je er niet op focussen, want dan lukt het niet! Bij ons is alles fysisch in orde en toch lukt het niet, waarschijnlijk omdat ik me er te veel op focus. Succes!
Hey An, Normaal mag dat geen probleem zijn. Na lang proberen was ik vorig jaar toch zwanger. Onze reis naar Amerika was echter gepland... Ik was 7 weken toen ik vloog, een tussenvlucht op 8 weken. Op 10 weken heb ik een miskraam gehad. Ik zat daar dus in Amerika. Achteraf heb ik gevraagd aan gyneacologe of dat er iets kon mee te maken hebben, ze zei van niet... Ik denk ook wel dat sommigen het afraden omdat er dan idd meer kans is op MK. Ik doe het in elk geval niet meer in het eerste trimester... Nu alweer een jaartje niets. Maar vanaf oktober vorig jaar zijn we bewust eventjes gestopt omdat we dus trouwen in juli...Maar na de trouwdag en huwelijksreis gaan we opnieuw van start ;-) @ Joke: bij ons lukt het ook niet zomaar... Die ene maand dat ik er echt niet mee bezig geweest was is het gelukt ;-) Maar iedereen zegt dat en dat is natuurlijk het laatste wat we willen horen. Toen was het echter wel waar... Grtjs
@ Tinneke, wij zijn ook bewust 'voorzichtiger' nu, maar na den trouw terug vollenbak er tegenaan :-)